Kärlekstrubbelstråden

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Ja gott folk, nu drar jag i 6-7 månader till afrika, och denna gången lyckades jag att INTE strula till något med kärlekslivet precis innan,:tummenupp känns jäkligt skönt att kunna åka iväg utan att ha några öppna sår kvar hemma i svedala!

Ha det så bra allihopa och krångla ni på så tar jag nya friska tag till hösten!

Kör fort, ta risker / Jonas
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Bör man berätta för sin killkompis att man har fått lite mer känslor för honom än enbart vänskapliga? Vet inte varifrån dessa kommer ifrån heller, känns mest bara förvirrande.. Tur att vi bor så långt ifrån varandra, för det bästa är nog bara att strunta i det hela..Eller?

Jag hade chansen att följa med honom till hytten i helgen på båten, men jag ville inte. Jag gillar denna kille skarpt och vill verkligen inte börja något med ett jävla fylleknull! Tror dock att han faktiskt gillar mig med lite grann, och det är nog det som gör mig så rädd. Jag VILL INTE tycka om någon just nu.
 

Rebecka

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Halmstad/Uppsala
Hoj
Honda CBR 600f-99
Ja, eller hur, god jul... du ser ju hur många som skrivit redanxD well well, annars får jag ta med min st bernardshund, hihi!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja, eller hur, god jul... du ser ju hur många som skrivit redanxD well well, annars får jag ta med min st bernardshund, hihi!

Du är i helt fel tråd med tanke på att du ännu inte har kärlekstrubbel. Att försöka ragga upp en dejt är inte trubbel. Det är först efter festen med din dejt du får lov att gå in i den här tråden. :D

Rätt tråd för dig är Kärleksfixartråden. Många har försökt, få verkar ha lyckats, så lycka till. :tummenupp
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Kära bullen/apstoll.. whatever!

Jag har ett problem, jag har förälskat mig i en kille och jag vet inte hur jag ska få honom att känna detsamma för mig.
Han är lång, smal och blond. Han är dessutom rolig, kan dansa och är jätteduktig på att skriva dikter.
Nu till problemet, han är typ känd.. Eller ja, riktigt jäkla melodifestivalenkänd och han heter Björn. Så vad ska jag göra?
:Ligga? verkar inte funka i detta fall :(



:rolleyes: :tungan :tuttar :kär :gnissla
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
rätt film i rätt tråd :)

Two can play that game

Föregående Nästa

Tid: 02:20 - 03:50

Amerikansk komedi från 2001. Shanté Smith tror att hon vet var hon har sin pojkvän. Hennes lyckliga förhållande gör att hennes väninnor ofta rådfrågar henne när de har problem med sina män. Men när Shantés pojkvän tas på bar gärning när han vänsterprasslar med Shantés ärkerival Conny, inser Shanté att hon varit ute på fel spår. Därmed lägger hon upp en tiodagars-plan för att hålla Keith i schack och vinna tillbaka honom för gott. Keiths gamle kompis Tony genomskådar dock Shantés knep och planerar en motattack. I rollerna: Vivica A. Fox, Morris Chestnut, Anthony Anderson, Tamala Jones, Wendy Raquel Robinson, Bobby Brown. Regi: Mark Brown.
:D
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Kära bullen/apstoll.. whatever!

Jag har ett problem, jag har förälskat mig i en kille och jag vet inte hur jag ska få honom att känna detsamma för mig.
Han är lång, smal och blond. Han är dessutom rolig, kan dansa och är jätteduktig på att skriva dikter.
Nu till problemet, han är typ känd.. Eller ja, riktigt jäkla melodifestivalenkänd och han heter Björn. Så vad ska jag göra?
:Ligga? verkar inte funka i detta fall :(



:rolleyes: :tungan :tuttar :kär :gnissla


Vad e det med kvinnor å denna karl mina polare e nog med förtjusta i denna samma man.

Så här följer lite tips
1. hitta honnom på facebook å fråga just ligga?
2.ta reda på hans adress å sjung utanför hans fönster
3. inget av ovanstående lär funka så ta någon som e hyfsat lik, sätt på han me släckt ljus å fantisera:tummenupp
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Vad e det med kvinnor å denna karl mina polare e nog med förtjusta i denna samma man.

Så här följer lite tips
1. hitta honnom på facebook å fråga just ligga?
2.ta reda på hans adress å sjung utanför hans fönster
3. inget av ovanstående lär funka så ta någon som e hyfsat lik, sätt på han me släckt ljus å fantisera:tummenupp

Jamen det är väll inte så konstigt, han är ju så sjukt söt. :kär

Smart, jag ska testa 1 och 3.
2 går bort direkt för jag kan verkligen inte sjunga :(
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top