Senaste aktivitet

• El Presidente
    El Presidente reagerade på Hixman inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
  • Oneyet
    Oneyet svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Jag vill gärna provköra en Volvo P10. Dels spelar svenskheten in en hel del men framför allt att den skall vara så tyst. Tystheten har...
  • TMax500
    Har du tid så är den här omvägen fin, se gult i bild. En passage över högfjället. Nu har du såklart sett sådana förr, men den här är fin...
    • 1782196046330.png
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Plast inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Igår hamnade vi på hotell Heidehof, dyrt som satan men det var ett 18.30 beslut efter att ha kört på tok för långt in på eftermiddagen.
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Henrik Y inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Så här ser det ut uppe i fjällen enligt Batra 🤣 Snart 120 mil den här säsongen. Och på dom lite snabbare vägarna så ligger man på...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Jag köper ingen ny bil där det finns batteri under förarsätet. Jag hatar att sitta högt upp i himlen och köra. Som det ser ut nu...
  • David G reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    85 mil. Längs E4. (Skjut mig) Bara 60 i morgon… varför bor man inte närmare civilisationen kan man fråga sig. Kör snyggt!
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på plisse inlägg i tråden: "Det här köpte jag idag!"-tråden med Gilla Gilla.
    En ny jacka, Knox Urbane Pro Move blev det. Vill ju orka köra lite även om det råkar bli lite varmt ute några dagar. Har inte hunnit...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Comeback inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    En Trehjuling ? https://www.hbl.fi/finland/soffa-pa-hjul-polisen-satte-stopp-for-hemmabygget/
  • Gamepad
    Gamepad reagerade på Comeback inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Wow Wow.
    En Trehjuling ? https://www.hbl.fi/finland/soffa-pa-hjul-polisen-satte-stopp-for-hemmabygget/
  • Skynet
    Skynet reagerade på Plast inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Igår kom vi inte längre än till Örnsköldsvik, åkte lite småvägar mellan Umeå och övik så det tog typ hela dagen. Idag har vi lyckats ta...
  • Draco
    Draco reagerade på Jide inlägg i tråden: Var är bäst att sitta på Sachsenring? med Gilla Gilla.
    Va där 2008, kan rekommendera att knalla runt och uppleva olika delar av banan om tid finns innan race. På plats slås man över hur...
  • blueridge
    blueridge reagerade på Henrik Y inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Så här ser det ut uppe i fjällen enligt Batra 🤣 Snart 120 mil den här säsongen. Och på dom lite snabbare vägarna så ligger man på...
  • Plast
    Plast svarade på tråd: Dagens bild.
    Igår hamnade vi på hotell Heidehof, dyrt som satan men det var ett 18.30 beslut efter att ha kört på tok för långt in på eftermiddagen.
    • IMG_3795.jpeg
    • IMG_3797.jpeg
  • roffe_s
    roffe_s svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Intressant fråga då Polestar 4 delar plattform med vår 001, dessutom har två av mina bekanta Polestar 4 så vi har gjort en del...
Back