Senaste aktivitet

• Hamamatsu
    Hamamatsu svarade på tråd: Broms!.
    Jag tycker det känns som man får variera tekniken lite beroende på hur hårt man kör. Om man kör normalt så funkar trafikskolans teknik...
  • Plast
    Plast svarade på tråd: Dagens bild.
    På väg mot södra Sverige och sen Tyskland och slutligen Italien. Första matstopp i bökböle (Skellefteå)
    • IMG_3749.jpeg
    • IMG_3752.jpeg
  • Kratoz
    Tack igen för svar alla! 👍 Det var en hel del slut nu så det blev T6. Vi ändrade till 3-dagars och totalt landade det på 566€. Många...
  • Hamamatsu
    Hamamatsu reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Tjatar vidare lär er eran broms!
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Bromsa in i kurva gör vi nog alla omedvetet, precis som med motstyrning. Gör man det medvetet upptäcker man att det går alldeles...
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på Saabraggarn inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Testar trail braking ibland när jag får lite feeling, och jäklar vad bra det känns när man lyckas få till det "100%". Går ju garanterat...
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Nu vet jag ju att du tillhör den gamla stammen! :hjarta Men om du vill lära dig, om och rätt! Så handlar det om körteknik! Släppa...
  • BrooklynS
    BrooklynS svarade på tråd: Broms!.
    Bromsa in i kurva gör vi nog alla omedvetet, precis som med motstyrning. Gör man det medvetet upptäcker man att det går alldeles...
  • Thomas Lofterud
    Thomas Lofterud reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Du kör ju en hel del och har nog sett många misstag som görs. Ett misstag du inte gör på bilden är att gena i vänsterkurvor… även om det...
  • Thomas Lofterud
    Varför? Vill du inte vara kompis med dom om dom inte frågar först? :hej
  • Thomas Lofterud
    ”Idag” är för meckigt för mig men dryga 600 mil har jag iaf skrapat ihop hittills i år fördelat 500/100 på tjock- och sporthoj. Lite...
  • Thomas Lofterud
    Blev 3 mils omvägar hem idag från Johans MC efter 4800 milaservicen. Vill ju till det yttersta undvika köra in i Göteborgscentrumkaoset...
  • Thomas Lofterud
    Jag har ingen aning om varför jag återvänder till denna tråd, gång efter annan. Fascination? Något undertryckt? Trauma i barndomen...
  • Saabraggarn
    Saabraggarn svarade på tråd: Broms!.
    Testar trail braking ibland när jag får lite feeling, och jäklar vad bra det känns när man lyckas få till det "100%". Går ju garanterat...
  • checkster
    checkster reagerade på TMax500 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Ja, det är åbäkigt med mycket packning i låg fart och vid parkering. Men ute på vägen funkar det ändå rätt ok. Här ett foto från Stelvio...
Back