Senaste aktivitet

• Presentation av mitt nya projekt: Det är en Honda CBR11000XX Blackbird från år 2000. Blackbird var min första drömhoj när jag var ung...
  • steffe
    steffe reagerade på sylta nr1 inlägg i tråden: KTM i blåsväder, igen? med Hjärta Hjärta.
    Nu tillhör jag ju då Generation X och ett av våra starka drag är våran ironi, något som ni yngre ibland missförstår!
  • steffe
    steffe reagerade på ething inlägg i tråden: KTM i blåsväder, igen? med Gilla Gilla.
    1. Jag håller med men... 2. Detta är en lagkravsfråga och då gäller sällan logik. Enkelt uttryckt skall en certifiering genomföras i...
  • sylta nr1 svarade på tråd: KTM i blåsväder, igen?.
    Nu tillhör jag ju då Generation X och ett av våra starka drag är våran ironi, något som ni yngre ibland missförstår!
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Det låter allvarligt. Vad hade han ställt till med då? Jag menar han hade ju kunnat klä ut sig till städerska och haltat bort från...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Saknade Medlemmar!.
    Du kan väl skriva en bok om honom, som den trogne följare och kännare av hans karaktär du är. Jag läser gärna din bok sen. .. kan du...
  • uncletom
    uncletom reagerade på blueridge inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Jag väntar på notrightriders bok, som han tyvärr sagt han aldrig kommer skriva. Han har skrivit under fler nick, i detta och på andra...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: KTM i blåsväder, igen?.
    Du menar väl 1, 2 och 16, samt alla onödiga slangar där. Sen borde dom väl också flashat om den för att inte motorlampan ska börja lysa...
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Och ett av få bilföretag vars president smugglats ut från sitt eget hem i en instrumentlåda.
  • Ivil
    Ivil svarade på tråd: Tvåtaktsoljor.
    Kör Dakotan på Biltemas tvåtaktsolja och är nervös varenda gång jag startar upp den. Living on the edge!
  • uncletom
    uncletom reagerade på sylta nr1 inlägg i tråden: KTM i blåsväder, igen? med Gilla Gilla.
    Nr 4 tog jag bort på min också, 4 hk direkt...:hihi
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Bra fråga. Motorn i min Q är från Renult. Och dom kan mycket väl vara tillverkade i samma fabrik i Sunderland / England. När jag hade...
  • uncletom
    uncletom reagerade på GuW inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Det är samma skillnad... Renault-Nissan har ju under lång tid satt märken på varandras fordon och tillverkat båda märken i samma...
  • uncletom
    uncletom reagerade på Ivil inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Är Nissanen en Renault, eller är Renaulten en Nissan?
  • uncletom
    uncletom reagerade på Mr Moto inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Jösses vad delar det är i en gaffel. Det härfår jag aldrig ihop.
Back