Senaste aktivitet

• Comeback reagerade på Miggen inlägg i tråden: Sthlm-->Gbg Vad tror vi på för tid? med Gilla Gilla.
    Är också intresserad av däck val specifikt :va Är sportdäck ens att föredra för en såndär körning eller är det mer touring inriktat som...
  • Kratoz
    Binder var först in och bytte till regnhoj sen klotade han några kurvor senare. Såvitt jag såg bytte alla till regnhoj så ingen, inte...
  • steffe
    steffe reagerade på Heaven inlägg i tråden: Sthlm-->Gbg Vad tror vi på för tid? med Haha Haha.
    Kanske nåt sånt här? SNABBARE ÄN TÅGET – IGEN Göteborg–Stockholm. X2000 vs modern äventyrshoj. Hur svårt kan det vara? En gång i...
  • steffe
    steffe reagerade på Wiseguy inlägg i tråden: Sthlm-->Gbg Vad tror vi på för tid? med Gilla Gilla.
    Detta reportage är en del av allmänbildningen av sporthojare i landet:
  • doolar
    Beroende på hur axeln fixeras i gaffelbenen så funkar inte alla depåstöd på alla hojar när det kommer till att ta loss framhjulet då...
  • Miggen
    Är också intresserad av däck val specifikt :va Är sportdäck ens att föredra för en såndär körning eller är det mer touring inriktat som...
  • bosse-l
    bosse-l reagerade på Two stroke man inlägg i tråden: Köpa Offroad 125:a med Haha Haha.
    :rofl Ja, det går säkert att dubbla effekten eller nära på men det är ju fortfarande ungefär som en moped.
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Miggens Martini.
    Faktiskt hört talas om flera som gjort det där, konstigt nog :tungan Man kan lätt bli förvånad över vad dålig sömn och tankspriddhet kan...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Miggens Martini.
    Bestämde mig för att plocka bort hastigheten i bilderna eftersom påvisade situation lika gärna kan hända om du glider i 70 :fakta Är du...
  • Miggen
    Miggen reagerade på RN inlägg i tråden: Miggens Martini med Gilla Gilla.
    Jadu, går man av i 200 på en 70-väg så kanske inte hastigheten är utsprungsproblemet men man kan nog konstatera att om man hade kört i...
  • Miggen
    Miggen reagerade på uncletom inlägg i tråden: Miggens Martini med Gilla Gilla.
    För att klargöra, du tömnde alltså oljan ur din R60, utan att fylla på nya oljan? Kändes hojen inte lite .. annorlunda att köra? Lät...
  • Miggen
    Miggen reagerade på Comeback inlägg i tråden: Miggens Martini med Hjärta Hjärta.
    Det finns skäl till att jag börjat med att serva så mycket som möjligt hemma i garaget. Ett skäl är att jag har tiden att se till att...
  • Miggen
    Miggen reagerade på Millihaff inlägg i tråden: Miggens Martini med Gilla Gilla.
    Är detta ett bidrag i SM för ordbajsare eller är det ytterligare ett bevis för att det borde vara alkolås på mobilen?
  • Miggen
    Miggen reagerade på Bäverhyddan inlägg i tråden: Miggens Martini med Hjärta Hjärta.
    Det jag tar till mig av texten är att jag gör helt rätt i att inte lita på verkstäderna. Klart det finns ett gäng som är riktigt bra och...
  • Nu när man har blivit så vuxen att man lägger pengarna på däck istället för bling så uppstår nya problem. Beställde en uppsättning däck...
    • 1.jpeg
    • 3.jpeg
Back