Senaste aktivitet

• Ja jag åkte till mc mässan utan en tanke på att handla någon hoj men så råkade jag spontanköpa en sånhär....
  • Jag har minsann köpt en sånhär: Galet cool sportis. Galet fint skick! Lagom mil. Köpt av en kändis dessutom. Kan det bli bättre? Lite...
  • totoro
    totoro reagerade på Comeback inlägg i tråden: Hayabusa-tråden med Gilla Gilla.
    Så är den försäkrad och påställd, besiktning imorgon. Det här var Trygg-Hansa, skulle jag valt ett annat bolag och FÅTT LÄGRE PRIS ????
  • Sudden78
    Så är det. En hoj är verkligen för lite. Då jag bara i dagsläget kan ha en hoj så får man hitta den bästa kompromissen, en hoj som...
  • iceice reagerade på Aryey inlägg i tråden: Finns den här hojen...? med Gilla Gilla.
    Låter ju spontant som en hypermotard av valfri cc och årsmodell är det du behöver alternativt 690/701. Sen har väl aldrig sporthojar...
  • iceice reagerade på Hoztic inlägg i tråden: Handleda ett par turer i Dalarna i juni? med Gilla Gilla.
    Och det behöver man snart inte för bil heller, det röstades bort i riksdagen igår. Det hade visst inte avsedd effekt.
  • Aryey
    Aryey svarade på tråd: Finns den här hojen...?.
    Låter ju spontant som en hypermotard av valfri cc och årsmodell är det du behöver alternativt 690/701. Sen har väl aldrig sporthojar...
  • geva
    geva svarade på tråd: Finns den här hojen...?.
    https://www.blocket.se/mobility/item/18690979?ci=7
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Bilrelaterade diskussioner.
    En fast monterad krok är oftast mindre ful, och sätter man på ett snyggt format mjukt kulskydd sä är det varken hårdare eller skitigare...
  • geva
    geva svarade på tråd: Dagens bild.
    Ja, den är ganska slö :lol ”4627” är timmarna den har stått still i ”färddator 1” utan nollställning. Alltså hela vinterhalvåret...
  • geva
    geva svarade på tråd: Bilrelaterade diskussioner.
    Om man skippar kulskydd och smörjer in den med spillolja, så lär sig folka att hålla avstånd så småningom ;) På min KIA har jag valt...
    • IMG_2895.png
  • GuW
    GuW reagerade på erikn inlägg i tråden: Bilrelaterade diskussioner med Gilla Gilla.
    Man går inte så nära bilen att man kan slå i kroken, då är man ju så nära så man skitar ner sig från allt mög som är bak på bilen. Man...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Att förvärma med någon kw innan man kommer till laddaren gör att man får full laddspeed nästan direkt, motför att ladda långsamt och...
  • isidor 1
    isidor 1 reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Lång skön dag, långa sträckor på långa vägar. Ett jäkla enduro ... för skinkrona.
  • isidor 1
    isidor 1 reagerade på geva inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Kaffeabstinens efter 192 dagar…
Back