Senaste aktivitet

• TCE
    TCE reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Denna är faktiskt inte AI. Finns på Lidl.
  • totoro
    totoro reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Så mycket snö överallt hela tiden, så man blir snöblind. Här kommer en väl fermenterad bild på hur det kan se ut i annat fall. Lukten...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Dagens bild.
    Denna är faktiskt inte AI. Finns på Lidl.
    • IMG_7367.JPG
    • IMG_7368.JPG
    • IMG_7369.JPG
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Kinahojar coming up.
    Det jag direkt förknippar med "hållbarhet" är tålighet och pålitlighet i ogästvänlig miljö, dvs svår terräng och extrema...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Sverige idag...
    Vad hände egentligen med ostindiska companiet? https://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_Ostindiska_Companiet .. blir det billigare hojar nu?
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på Lugn inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Väldigt olika upplevelser i min mening. På bana är det till större grad materialet som sätter begränsningarna. På vägen är det oftast...
  • erikn
    erikn svarade på tråd: Sverige idag...
    Effektavgifternas påverkan.
  • Bushido
    Bushido reagerade på Miggen inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Höj nivån? Hur fan ska vi höja nivån när du jämför utsläpp med våldtäkt? Ska vi bara låtsas som att du aldrig gjorde ett så galet korkat...
  • Ulvhamne
    Ulvhamne reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    EU's frihandelsavtal med Indien ska vara klart. Sedan en tid tillbaka är också avtalet med Mercosur klart (Brazil, Argentina, Paraguay...
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Sverige idag...
    EU's frihandelsavtal med Indien ska vara klart. Sedan en tid tillbaka är också avtalet med Mercosur klart (Brazil, Argentina, Paraguay...
  • Angmar
    Angmar reagerade på Miggen inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Torell skjutningen är en personlig favorit :hihi Förmodligen för att man spenderade mycket tid på den innergården som litet busfrö...
  • Angmar
    Angmar reagerade på Miggen inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Höj nivån? Hur fan ska vi höja nivån när du jämför utsläpp med våldtäkt? Ska vi bara låtsas som att du aldrig gjorde ett så galet korkat...
  • Angmar
    Angmar reagerade på Bushido inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Välkommen tillbaka. Har du flyttat ut i den där kojan i skogen redan? Först påstod du att vi har råd att betala dyrt för bränsle utan...
  • Angmar
    Angmar reagerade på Rockmorsan inlägg i tråden: Sverige idag.. med Haha Haha.
    Whoop.... Jädrar vad snabbt jag bäddade...vem får jag ligga med? 🤭
  • Angmar
    Angmar reagerade på sportbilsentusi inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jag riskerar inte att bli bannad då denna diskussion kan tolkas handla om Trump. Så du får läsa vad jag har skrivit tidigare i ämnet...
Back