Senaste aktivitet

• GuW
    GuW svarade på tråd: Friluftstråden.
    ' Vi har tagit det här förr, skillnaden blir minimal när man jämför gasol i gasolflaska av plåt och sprit i plastflaska. Dessutom kan...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Vad är planen för Grönland då? Har han publicerat den så att man kan ta ställning till om man är för eller emot?
  • J-mark
    J-mark svarade på tråd: Sverige idag...
    Inte bara dom. Räkna med att resten av EU förstår nyttan av att vi ställer hårdare krav än dom gör. Högre avgifter, säljer billig el...
  • Draco
    Draco svarade på tråd: Trackdays - roliga historier.
    Detta var 6-7 år sedan, hade renoverat växellådan på min race R1:a och naturligtvis var det hetsmek innan 3 bandagar på Anderstorp. Ut...
  • Kratoz
    Shocker...🙃
  • Tanken
    Tanken reagerade på hannuse inlägg i tråden: Jag har köpt en ny motorcykel - tråden med Hjärta Hjärta.
    Appsålut - moped "is da shit". Alla kan liksom vara med, man hinner se mycket, och kul att planera små touringupplevelser. Och...
  • Tanken
    Tanken reagerade på peterpain inlägg i tråden: Kawasaki z 900 rs café Turbo med Gilla Gilla.
    Fina ord alla tack tack ska nu visa korten på grenrörsbygget.
  • Tanken
    Tanken reagerade på peterpain inlägg i tråden: Kawasaki z 900 rs café Turbo med Gilla Gilla.
    10 kort att lägga in bara det räcker ju inte så här är några till.
  • Tanken
    Go kväll slänger in lite kort på spjällhus med andra spridare. Fuelrail och gröna slangar som matchar.
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Elhojar.
    Verge köper inte batterier från Donut som ren kund. De är syskonföretag. Igår släppte MissGo Electric även en intervju med Tuomo...
  • gundj
    gundj svarade på tråd: Trackdays - roliga historier.
    Även bilprovarna har svårt med det där. De är vana att se centimetertjocka bilbelägg antar jag. Har haft flera debatter där jag erbjudit...
  • Klockringaren
    Klockringaren svarade på tråd: Friluftstråden.
    Haken är att sprit inte har nån energi i jmf mot gas/bensin (vikt 0.7ggr) så det är bättre o ha en liten gasflaska på 120gr o...
  • roffe_s
    roffe_s reagerade på doolar inlägg i tråden: Elhojar med Gilla Gilla.
    Ja att AP-fonderna kringgick lagen för att kunna investera sex miljarder i Northvolt var nog det mest häpnadsväckande förra året...
  • Ulvhamne
    Japp, men just när man tar ut sin huvudsemester om 3 veckor är förhandlingsbart, det måste inte ske på sommaren, och arbetsgivaren och...
  • steffe
    https://www.google.com/search?q=FNIRSI+2C53T&newwindow=1&sxsrf=ANbL-n7cKwoiQYtGB0_4VxXProM8TOND1A%3A1768579577980 Finns både att köpa...
Back