Senaste aktivitet

• Alatalo svarade på tråd: Yamaha FZR 1000 -87.
    Det är uppenbart att du inte ens vill försöka förstå ”pimpelgas” alldeles eminenta förklaring här ovan, så ditt uttalande går inte att...
  • BrooklynS
    BrooklynS svarade på tråd: Sverige idag...
    Trans Am är rätt fina däremot om de är av rätt årsmodell. Är de fortfarande tillåtna i Texas/norrort förresten? Eller är alla...
  • 916sp svarade på tråd: Yamaha FZR 1000 -87.
    Kanske kommer priset på Fzr 1000 att stiga lite efter detta. Folk resonerar som så att en sådan har jag också. Då skall jag också ha...
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Yamaha FZR 1000 -87.
    Nämen vänta nu lite. Hade ju en fyllesnickarkollega på 80-talet på denna hoj! ..cool då, nu not so much! Förnedra dig själv kan du...
  • Kratoz
    Ja, imorgon får dom nog köra i Gore tex. 😉 Finns nog andra här, *host* Alatalo, som kan det bättre men gissar att motor, elektronik och...
  • SwePace
    Hur många här kommer ihåg initiativet på Barkarby i "forntiden"? Syftet var att upplåta litet asfalt att busa på avskild från övrig...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på Comeback inlägg i tråden: 2025 Liqui Moly GP of Germany med Gilla Gilla.
    På Pallen i Sprinten Ducati, Aprilia och Yamaha. Fem fabrikat representerade bland de sex första imorgon vid starten, Ducati, Honda...
  • 916sp reagerade på Chronic inlägg i tråden: Yamaha FZR 1000 -87 med Gilla Gilla.
    Hojen som tråden handlar om har aldrig haft ngn särskild samlarstatus, men som alla hojar är en fin värd lite mer. Att det ska vara så...
  • Alatalo reagerade på Mr_Firestorm inlägg i tråden: Yamaha FZR 1000 -87 med Gilla Gilla.
    Jag tror som någon skrev tidigare i tråden att man måste skilja på bruksvärde och samlarvärde. Det är idag väldigt få som köper en...
  • Alatalo reagerade på hannuse inlägg i tråden: Yamaha FZR 1000 -87 med Gilla Gilla.
    Ordet "lik" använde jag bara för att markera positionen i diskussionen, eftersom den jämförs med objekt som är helt original och i "mint...
  • Markus
    Markus reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Transperson är som en transsexuell, men det äldre begreppet är oftast binärt. De finns där man själv rör sig, men till skillnad från...
  • Markus
    Markus svarade på tråd: Sverige idag...
    Kan du reda ut begreppen för nu är jag mer förvirrad än innan. Transvestit = Transperson = Transsexuell = Person med könsdysfori =...
  • Alatalo reagerade på pimpelgas inlägg i tråden: Yamaha FZR 1000 -87 med Gilla Gilla.
    Nej, men det finns några enkla tumregler. 😄 Ett av dom är att hojen måste vara i ett orört originalskick, eller möjligtvis med...
  • Comeback reagerade på M|cke inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Inte varit hemma på ett tag men idag blev det en sväng. Mest för att knuffa mätaren över 30000 km. Totalen blev 19.2 mil.
  • BrooklynS
    Nu verkar världen vara totalt avtrubbade men om inte detta är statsterror; vad är då statsterror...
Back