zx750r

lindbergvtr

fightermike
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
vtr 1000 f såld. CBR 929 RR streetfighter
tjenare boys and girls..
Några snabba fråger.
Hur är den hojen i driftsäkerhet.. den går och låter skit fint nu.. fighter byggd här i umeå. nån som känner att dom byggt nån sådan så skriv gärna.. mattsvart och bankpolerad:). berätta för och nackdelar med den.

vill veta så mycket som möjligt om zx750r:)

tack på förhand:yoparty

Vet att man kan slänga i en zx9r-motor i vissa årsmodeller utan särskilt mycket möda.. :D

?

Det där var ju ett bra svar... NOT.
hade jag undrat om det går att byta motor så hade jag väl frågat det.

finns väl en zx750r tråd ? eller är det bara zx6r tråd det finns? :( finns många som kör vet jag, fast alla kanske inte är online konstant och kollar efter trådar som handlar om samma hoj man själv har :)

Tänker inte leka moderator men har du testat att sökt. I en av trådarna jag hitta stod det att den var ganska driftsäker men kunde skramla en del och så hittade jag även en tråd som heter Hur är Kawa ZXR750 '89-'91? på 5 sidor, där kanske det finns någon information du letar efter. Sen hade du kanske kunnat anstränga dig med en liten bättre rubrik

Och du skrev faktist "vill veta så mycket som möjligt om zx750r" då tycker jag inte svaret "Vet att man kan slänga i en zx9r-motor i vissa årsmodeller utan särskilt mycket möda." är helt fel. Så tänk på din attityd sen när du svarar

"Det där var ju ett bra svar... NOT.
hade jag undrat om det går att byta motor så hade jag väl frågat det."

Sen så var väl inte ditt första inlägg alltför välformulerat. Testa att skriva något i denna stil:

Hallå, har lite frågor angående min zx750r. Hittade ingen tråd som handla enbart om just denna hoj (givetvis har du sökt innan och kollat så en sådan tråd inte finns) så tänkte starta denna där vi kan samla all information ang. denna underbara hoj.

Har själv byggt om min till en fighter och den går riktigt bra nu. Bosatt häruppe i Umeå, kanske någon annan härifrån som åker zx750r? Eller vet ni någon annan som byggt om en till fighter?

HÄR FÖLJER EN BILD PÅ DIN HOJ!

Tänk på hur du skriver och formulerar dig om du vill ha bra respons. Visst man kan ha dyxlexi men tror alla vet att man inte skriver med"..." efter en mening och börjar en mening med "l"iten bokstav.

mvh// XT 600 åkaren Blomkvist

finns ingen hoj som heter zx750r, Finns ZXR 750 och ZX7R, osäker på vilken du menar. älskar dammsugarslangarna på zxr och vill ha en bara pga dem :D, 750 eller 400 spelar ingen roll ^_^

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!