Tänker inte leka moderator men har du testat att sökt. I en av trådarna jag hitta stod det att den var ganska driftsäker men kunde skramla en del och så hittade jag även en tråd som heter Hur är Kawa ZXR750 '89-'91? på 5 sidor, där kanske det finns någon information du letar efter. Sen hade du kanske kunnat anstränga dig med en liten bättre rubrik
Och du skrev faktist "vill veta så mycket som möjligt om zx750r" då tycker jag inte svaret "Vet att man kan slänga i en zx9r-motor i vissa årsmodeller utan särskilt mycket möda." är helt fel. Så tänk på din attityd sen när du svarar
"Det där var ju ett bra svar... NOT.
hade jag undrat om det går att byta motor så hade jag väl frågat det."
Sen så var väl inte ditt första inlägg alltför välformulerat. Testa att skriva något i denna stil:
Hallå, har lite frågor angående min zx750r. Hittade ingen tråd som handla enbart om just denna hoj (givetvis har du sökt innan och kollat så en sådan tråd inte finns) så tänkte starta denna där vi kan samla all information ang. denna underbara hoj.
Har själv byggt om min till en fighter och den går riktigt bra nu. Bosatt häruppe i Umeå, kanske någon annan härifrån som åker zx750r? Eller vet ni någon annan som byggt om en till fighter?
HÄR FÖLJER EN BILD PÅ DIN HOJ!
Tänk på hur du skriver och formulerar dig om du vill ha bra respons. Visst man kan ha dyxlexi men tror alla vet att man inte skriver med"..." efter en mening och börjar en mening med "l"iten bokstav.
mvh// XT 600 åkaren Blomkvist