ZX12 Turbo Streetfighter

Turbo-lover

Half the wheels..Twice the excitement!!!
Gick med
2 Dec 2004
Hoj
Ingen för tillfället....
Nu är hojen klar efter vinterns ansiktslyftning,ny lack,polerade fälgar o sving m.m m.m,nu saknas bara lite varmare klimat..

Bifogat

• Turbo 1.jpg
    Turbo 1.jpg
    80 KB · Visningar: 361
  • Turbo.jpg
    Turbo.jpg
    140.1 KB · Visningar: 209
  • Turbozx12.jpg
    Turbozx12.jpg
    134.6 KB · Visningar: 475
  • image2585.jpg
    image2585.jpg
    39.9 KB · Visningar: 64
  • image354.jpg
    image354.jpg
    42.8 KB · Visningar: 86
  • image2583.jpg
    image2583.jpg
    22.3 KB · Visningar: 109
Last edited:
glenoyne skrev:
Gryym!!

Vad har du för effekt i den?

MVH Martin
Är bromsad till 293,4 hk på bakhjulet vid typ 1 kg laddtryck..är hur kul som helst med turbo på hoj,hade en ZX9 innan jag bytte upp mej till 12:a med turbo..mer info om hojen hittar du på www.badguy.se

Last edited:
Fram stänkar vill man bara spy på... annars nedrans fläskig!

Såg den utanför Lasses kiosk i Sölvesborg i Söndags, det var jag på lill ninjan som tog en rökpause.. både din o hayabusan var duktigt fläskiga! =)

Ka11e skrev:
Såg den utanför Lasses kiosk i Sölvesborg i Söndags, det var jag på lill ninjan som tog en rökpause.. både din o hayabusan var duktigt fläskiga! =)
Hoj, jag såg dej utnför Lasses,nästa gång får du haka på en runda,vi gasade neråt Åhus o inom Rinkaby efter Kebab-lunchen på Lasses...Mvh

Som inblandad mek. till Turbo-lover kan jag bara säga att denna hoj är i grymt skick och framstår som bland det manligaste man kan framföra på två hjul. Vi får väl ta o leta i gömmorna efter en ny skärm. Än så länge så har ju projektet bara varit att få den körklar till våren.
MVH, Wheeliedevil

Last edited:
Japp som alla andra sagt! Framskärmen går bort. Annars cool hoj. Men väger man över hundra pannor behöver man lite skott i puffran eller :va

JB

Back