Zx10r 2006

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Har nån hört något om 06ans ZX10a? Kommer dom dra upp avgasröret som på 636an har fått till 05? Eller dröjer det till 07? Några andra nyheter? Är sugen på en sån. =) Vad tycker ni om den hojen? Verkar vara en riktigt bra hoj enligt testerna..vann i Bike 04 såg jag.

Wheelie84 skrev:
Har nån hört något om 06ans ZX10a? Kommer dom dra upp avgasröret som på 636an har fått till 05? Eller dröjer det till 07? Några andra nyheter? Är sugen på en sån. =) Vad tycker ni om den hojen? Verkar vara en riktigt bra hoj enligt testerna..vann i Bike 04 såg jag.
Du har väl en bra hoj :7peta :hihi

Jag har hört att datorerna kommer att bli bättre år 2007 också. Jag kommer att vänta tills dess med att köpa en. :hihi

Ninjaboy skrev:
Jag har hört att datorerna kommer att bli bättre år 2007 också. Jag kommer att vänta tills dess med att köpa en. :hihi
va faan ska dom? och jag som tänkte köpa en i helgen, men nu går det ju inte.

Wheelie84 skrev:

Jag var och provade -05an och gillade den inte alls, alldeles för brutal för mig.
I senaste bike visade dom ett seatpipe system till 05an som jag tyckte vsåg fint ut.

Okej..brutal..låter bra..=) Jo jag såg seatpipen i bike. snyggt var det.
addegbg skrev:
Jag var och provade -05an och gillade den inte alls, alldeles för brutal för mig.
I senaste bike visade dom ett seatpipe system till 05an som jag tyckte vsåg fint ut.

Datorer och hojar går inte och jämmföra..dom kastar ut nya datorer hela tiden..men förstår vad du menar. Har en bra hoj nu också. Men gillar ZX10an. gör dom om den så blir det en sån. Över till min fråga. Vet du nått om det jag fråga om?
Ninjaboy skrev:

addegbg skrev:

Vad? Finns det seatpipe till Zx10'an? Är det nåt eftermarknadssystem eller? Eller var det en Photoshoppad bild? Kan ingen lägga ut bilden och info? (För mig som sagt upp min Bikeprenumeration efter 13 år...)

Har sett såna förut och det är inte snyggt alls när det är draget på utsidan av svingen som original och sedan in mot skärm/kuts.

Det är väl en lågoddsare att det kommer rövgassystem till -06 då det gått två år men jag tycker inte det blev bra på 6:an, ser ut som en billjuddämpare där bak. Ducati och R1 förstås, eftersom de kopierat Ducati, ser bra ut med två separata. Honda och Kawa inte så bra.

Last edited:
Ninjaboy skrev:
Har sett såna förut och det är inte snyggt alls när det är draget på utsidan av svingen som original och sedan in mot skärm/kuts.

Vafan, jag har letat som en galning, men inte hittat något alls... :huvet
Ge mig länkar.... :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back