Zx 9 96' som skramlar..

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Jag och och en kompis va och tittade på en 96 zx9'a som han funderade på at kjøpa..(han har sålt sin Dr 800 efter alt trakaserande från mig :hihi ) ca 4000 mil på mataren..nu til saken: den gikk som en stenkross, hårt och skramlande ska dom vara så? jag vet at kawasaki's skramlar lite men min gikk ju otroligt jamt och fint i forhållande til 9'an :va

skulle aldrig slå til på nåt som skallrar o lever om :3freak
inte ens om de e orginal...
(så länge de inte gäller ducce :D )

håller med ovanstående talare: låt den vara! Kamkedja? Ventiler? Kan bli dyrt...

Dee e fruktasvärt märkligt med fordom, men dom har en viss förmåga till att gå som bäst, innan dom packar ihop..

Arctic#1 skrev:
Jag och och en kompis va och tittade på en 96 zx9'a som han funderade på at kjøpa..(han har sålt sin Dr 800 efter alt trakaserande från mig :hihi ) ca 4000 mil på mataren..nu til saken: den gikk som en stenkross, hårt och skramlande ska dom vara så? jag vet at kawasaki's skramlar lite men min gikk ju otroligt jamt och fint i forhållande til 9'an :va

Det var inte så enkelt så att avgassystemet inte var ordentligt fastskruvat i motorblock? Det kan skramla rätt ordentligt!

Min kompis kjøper INTE hojen, han ska leta vidare..inge roligt at kjøpa en hoj som skramlar sen bara gå at venta på at vevstakarna ska titta ut ur blocket....och ja jag tror den hade lite eksos lekage men den skramlade i från blocket eller cyllarna med....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT