Ytbehandling i Stockholm?

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Har letat i ett par timmar nu men hittar inget företag i Stockholm som håller på med anodisering/eloxering. Åkte ut till ett företag i Huddinge men de hade bara svart/naturell och inte guld som jag ville ha.

Finns drösvis med företag om man pallrar sig iväg 25 mil från Stockholm men jag har inte tid till detta. Att skicka känns lite vågat då posten är väldigt duktiga på att slarva bort dyra prylar..

Hörde att det skall finnas ett företag bakom Öhlins i Upplands Väsby? Känns lite dumt att åka 10 mil för att få reda på att det numera är ett konditori.

Uppskattar verkligen hjälp med detta. Om någon vill vara med på ett hörn är det bara att skrika till. Ställkostnaden är ju oftast fast oavsett antal delar..

/Rolle

RMT_Racing skrev:
2658698 Har letat i ett par timmar nu men hittar inget företag i Stockholm som håller på med anodisering/eloxering. Åkte ut till ett företag i Huddinge men de hade bara svart/naturell och inte guld som jag ville ha.

Finns drösvis med företag om man pallrar sig iväg 25 mil från Stockholm men jag har inte tid till detta. Att skicka känns lite vågat då posten är väldigt duktiga på att slarva bort dyra prylar..

Hörde att det skall finnas ett företag bakom Öhlins i Upplands Väsby? Känns lite dumt att åka 10 mil för att få reda på att det numera är ett konditori.

Uppskattar verkligen hjälp med detta. Om någon vill vara med på ett hörn är det bara att skrika till. Ställkostnaden är ju oftast fast oavsett antal delar..

/Rolle

eloxal i tyresö då????

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back