Yamaha

P.Björk

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
ZX9R -98 8200mil
Har sökt med ljus o lyckta efter en kamaxel till 426 -00 utan resultat. Ingen raceputte som kanske har det liggandes?.
Insugingskam skall det va :tummenupp

Fick du användning av bilderna? Och var det så att kammen hade vridit sig ojämt antal kugg mot drevet?

Tja Bollen!
jo bilderna blev kanon bra. Det gick att ställa upp den 100% o den går perfekt. Samt att den blev väldigt lätt startad.
Fast det kanske beror på att jag nu mer vet hur man startar den på rätt sätt :rolleyes: .
Så nu har jag satt ihop hela hojen o den är klar för att köras med. Skall åka o låna min brors kläder o skydd ikväll.hoppas på att kunna åka på Tisdag ute på Järva :skrämd .Ska du med isåfall.

Det låter ju kanon. Kul att man kunnat hjälpa någon iaf :tummenupp

Tyvärr var sista körtillfället innan sm på järva idag, men vi kan ju alltid ge oss ut på kistaspåret eller någon annan bana, tex arlanda.

Nä, nu har de ändrat igen. Banan är öppen en vecka till, dvs tills på torsdag, så tisdag funkar bra för mig.

Ok det låter bra. Vad jag vet just nu så är jag ledig på tisdagkväll.Var och provkörde för första gången igår kväll,dock så var det på en gammal grusväg men det var kul ändå.Men jag tycker att det går lite för fort. låg o vxl mellan 4-5hela tiden på fullt ställ. Fast man vänjer sig väl.

//Per

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...