Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har verkligen inga bra erfarenheter av yz.se![]()
Varför? de har bra priser!
Eeeehh, låter ju helt knäppt. Dom ligger ju där jag bor så har aldrig beställt grejer via post. Men jag brukar va in där var och varannan dag och dom har alltid haft GRYM service. Är väldigt bra på att svara i telefon mm.priserna är det inget fel på. men när man beställt där 2gr. första gången sket dom i ordern, andra gången dröjde grejorna 2veckor och kom dessutom fram pajj grejer. framskärmen såg ut som den varit med om en rejäl smäll. kylarvingarna har ja inte vågat öppna.
o nu svarar dom inte på mitt mail?![]()
![]()
Eeeehh, låter ju helt knäppt. Dom ligger ju där jag bor så har aldrig beställt grejer via post. Men jag brukar va in där var och varannan dag och dom har alltid haft GRYM service. Är väldigt bra på att svara i telefon mm.
Dom har för ett tag sen bytt ägare och nästan all personal så det ju bero på det om det har strulat. Om grejer har kommit till skada så borde det väl vara postens fel.![]()
Har precis rivit isär moroten och det såg fint ut som jag antog. ska sätta ihop den nu ikväll.. En tokig ide har flugit i mig att jag ska lacka om min ram också så. Har Yamaha nån orginalfärg? Sett att det är lite metallic i färgen, eller så blir ramen svart. Får se vad det blir utav den där hojen. Nån mer som har nå små projekt på gång?
Har precis rivit isär moroten och det såg fint ut som jag antog. ska sätta ihop den nu ikväll.. En tokig ide har flugit i mig att jag ska lacka om min ram också så. Har Yamaha nån orginalfärg? Sett att det är lite metallic i färgen, eller så blir ramen svart. Får se vad det blir utav den där hojen. Nån mer som har nå små projekt på gång?
På någon vänster har det blivit kortslutning i elsystemet på 450.in. Det dödade batteriet så ska köpa ett nytt. Ska ta mått och kolla på biltema imorgon.
Då hoppas jag du lägger upp bilder på Mattias gamle hoj sen då, luskade lite i din profil igår om vad du har på G men kanske kommer mer..?![]()
Det kommer troligtvis en YZ kam oxå =) o lite annat. men jag vill inte säga allt ;P
OhhhhhhhhhhDet är way over min budget just nu med såna grejor, Får bli lite månskens trim för mig. Borra några hål i kröken och fila ner godset på motorn lite, så tjockt behöver det ju inte vara sen kanske man kommer ner nått kilo
![]()
Det är bra att det smusslas med hojarna, keep up the good work!![]()
Finns billiga YZ cam i usa.. fick min för $105. Brossan tog med en hem![]()
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |