Yamaha R6 -06 I Streetfighter?

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Hej,

Jag söker bilder på Yamaha R6 -06 i streetfighter
någon som har bilder eller länkar?
det är alltså denna hoj jag snackar om,
06yzfr6dpbmcsjy5.jpg

Mvh Andreas

så här kanske.....(efter några minuter i photoshop):tungan

slängde på en bur o 12 skrapa osså:tungan

+lite annat blås o bromsar som det inte va på den andra..

(märks inte att man e sjukskriven o inte har mkt att göra...haha

Bifogat

• r606streetfighter.jpg
    r606streetfighter.jpg
    88 KB · Visningar: 732
  • yamahar62006_3.jpg
    yamahar62006_3.jpg
    94.8 KB · Visningar: 763
Last edited:
hehe såg inte det förän nu.. där e ju inga bromsar eller drev på hojen.. o skärmar o lite annat.. plus att motorn e söndersågad eller nått.. för att kunna se in... yeah yeah...

Green skrev:
2404668 hehe såg inte det förän nu.. där e ju inga bromsar eller drev på hojen.. o skärmar o lite annat.. plus att motorn e söndersågad eller nått.. för att kunna se in... yeah yeah...

Hej,

Tror du att du skulle kunna göra en seriös bild på en Yamaha R6 -06 i streetfighter! behöver den senast fredag morgon? :yoparty

mvh Andreas

Hade inget o göra så jag gjorde en R6-06 fighter, hoppas den är till någon nytta. Vill du ha en annan lampa/färg osv så är det bara o skriva så fixar ja det.

Bifogat

• R6streetfighterforwebb.gif
    R6streetfighterforwebb.gif
    67.1 KB · Visningar: 527
  • R6streetfightergreen.gif
    R6streetfightergreen.gif
    69 KB · Visningar: 369
Jocks skrev:
2487313 Hade inget o göra så jag gjorde en R6-06 fighter, hoppas den är till någon nytta. Vill du ha en annan lampa/färg osv så är det bara o skriva så fixar ja det.

Hej, Tack fär hjälpen!
verkligen skit schysst!
skulle du kunna färga den i vitt? med något annant lysen? kanske en cross nummer plåt?

Mvh Andreas

Jocks skrev:
2487313 Hade inget o göra så jag gjorde en R6-06 fighter, hoppas den är till någon nytta. Vill du ha en annan lampa/färg osv så är det bara o skriva så fixar ja det.
Snyggt gjort! cool också med dubbla styren, det är inte så vanligt;):tummenupp

Johise511 skrev:
2487430 Snyggt gjort! cool också med dubbla styren, det är inte så vanligt;):tummenupp

Haha två hojar i en fan.

Crosstyre när man är på lekhumör, clip-on styret när man ska köra fort. :yoparty

H3dlund skrev:
2487588 Haha två hojar i en fan.

Crosstyre när man är på lekhumör, clip-on styret när man ska köra fort. :yoparty

hehe, visste att det var något jag glömde. Åtgärdar det på Andreas modd istället ;)

Edit: klart, tog bort det andra styret och på med crossplattan

Bifogat

• R6streetfighterwhite1.gif
    R6streetfighterwhite1.gif
    69.4 KB · Visningar: 439
Last edited:
Jocks skrev:
2487616 hehe, visste att det var något jag glömde. Åtgärdar det på Andreas modd istället ;)

Edit: klart, tog bort det andra styret och på med crossplattan

Så kommer min att se ut fast med svarta fäljar röd sadel :tuttar :tuttar :tuttar

Back