Yamabits.co.uk samt storlek 46UK

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
2012 Vespa 300 GTS Super
Jag har eventuellt hittat ett ställ på Yamabits.co.uk som jag vill ha. Har dock tre frågor:
1, Någon som vet om bolaget existerar?
2, Har någon handlat därifrån?
3, Storlek 46UK enligt Dainese är 56 = min storlek (189cm och 89-91kg)

Vad tror ni?

Jodå bolaget existerar, jag köpte ett kopplingshandtag av dom i fjol.

Jodå bolaget existerar, jag köpte ett kopplingshandtag av dom i fjol.

Perfekt, beställde ett ställ av dom den 16:e. Verkar dock ej vara skeppat ännu. Fan vad trött jag blir om det ska behöva ta 3 veckor. Vill inte använda mitt gamla inpruttade ställ nåt mer...

Perfekt, beställde ett ställ av dom den 16:e. Verkar dock ej vara skeppat ännu. Fan vad trött jag blir om det ska behöva ta 3 veckor. Vill inte använda mitt gamla inpruttade ställ nåt mer...

beställde du vit/röda stället? det var skit snyggt iaf och jävligt bra pris, dom tar väl 14 000kr hos yamaha butikerna i sverige för det stället.

beställde du vit/röda stället? det var skit snyggt iaf och jävligt bra pris, dom tar väl 14 000kr hos yamaha butikerna i sverige för det stället.

Yes box! Det röda stället blev det!
Har försökt att hitta det från och till men det har utgått i Sverige. Har frågat på Yamahacenter men de har inte kunnat hjälpa mig. Fick tips ifrån en medlem på forumet om England.
Missade först att UK size 46 = 56EU = perfekt för mig. Jag trodde det var 46EU=dvärgställ.

Orginal förr gick det på 12-14 tusen och Yamaha Speed-block som är det nya ligger på 14k hos butikerna i sverige.

Fick det för 8000:- Tror kanske man kan hitta ännu billigare om man tokletar men för ett äkta Dainese ställ och den desigen känner jag mig toknöjd med att pyntat 8000:- pix inkl frakt o moms o allt. :tummenupp

Stället har kommit! Sitter och surfar i det as we speak! Fan vilken kvalié!!! Det går inte att jämföra med mitt gamla 3500:- Berik! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Totalt rätt storlek blev det också, vilken jävla tur!

Jag fick med två medel, ett för att rengöra och ett för att smörja.
Ska jag smörja in det nu på en gång innan jag börjar använda det?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph