Bandidos_Peking
Medlem
Är det bara jag som upplever att Xlmoto har blivit långsamma? Har väntat en vecka nu på min senaste order, trots att prylarna finns i lager. I dagens it-samhälle förväntar man sig leverans inom två-tre dagar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det står på "spårningssidan" att de skickade(?) paketet i lördags, alltså fyra dagar efter att jag gjorde beställningen. Det står dock fortfarande: "Har varan skickats eller är posten sega? För jag har haft mycket segande hos posten de senaste månaderna
Alltid varit snabba tidigare, förutom på mina två senaste beställningar...Ja, man får den service man betalar för.
Trodde att dom hade kursat i sverige för länge sedan men uppenbarligen icke. Provade att beställa från dem en gång för ett par år sedan dvs, första och sista gången. Iofs så betalar jag ALDRIG innan jag har grejerna hemma så det var skitsamma och det kändes som att XL inte brydde sig speciellt mkt, skyllde på det ena och det andra, beställde från ett annat företag och det gick som hoppsan hejsan, numera GOOGLAR jag ALLTID upp företaget jag avser att beställa från och det är ett under att många fortfarande är verksamma![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |