xj6 vs fz6n

Thompax

Got symaskin?
Gick med
12 Apr 2008
Hoj
KTM 690 SMC!
Hejsan alla glada människor!
Jag & min far har fått för oss idèn att skaffa en nytto hoj som man kan våga ställa lite överallt utan att det kommer en lastbil och plockar upp dom då vi kör r1 & r6.. (jag skulle inte våga ställa någon av dom i angered centrum en dag!) Från början tänkte vi köpa en fz6n men såg nu får några dagar sedan att det har kommit en trevlig model som heter XJ6 som har rätt duglig design > http://www.yamaha-motor.se/produkter/motorcyklar/xj_series/xj6-abs.jsp?view=explorer&subview=360 <

men frågan vi ställer oss båda två är vilken är roligast att köra?
vilken är vackrast?
dock kan man lätt fixa lite extra hästar på fz6n väldigt lätt med att ta av strupningen men vi vet ej om vi vågar chansa ifall det skulle hända något..

vi tvekar på att någon människa här har hunnit testa xj6:an än.. men ifall att så vore det kul att höra era kommentarer om den :) (jag hoppas ni fattar hur vi tänker.. sitter på jobbet så skrev ihop detta lite fort) jag återkommer om något är otydligt vilket saker & ting säkert är

Grejen med att ha en hoj man vågar ställa lite var som helst är att den inte ska vara snygg.

Köp en ful hoj istället.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing