Xenon till GSX-R1000 K9

roystyle

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2010
Hoj
GSX-R1000 K9
Hej.
Jag har letat som en tok efter ett xenonkitt som passar till min hoj! Är det någon som vet vart man kan få tag på sånt? För mig har det tagit stopp iaf.. Jag lyckas inte hitta nått. Jag tror att halvljuset till min hoj är h11 och helljuset h4 om jag inte minns helt fel. Skulle vara supersnällt om någon kunde leda mig på rätt spår igen.
MVH
Roystyle!

Tack för det snabba svaret. Finns det inga företag i sverige som säljer?

Det gör det garanterat, men på vvme får du grejjerna för halva priset, inklusive frakt. Tar mindre än en vecka. Funkar kanon. Jag har handlat därifrån flera gånger, och flera andra härifrån också. Annars kan du ju kolla biltema, mekonomen, xenonkungen etc etc.

Mailar du vvme kan de sätta ihop ett kit åt dig med en av varje. (Normalt får man alltid två av samma i ett kit eftersom de är avsedda för bilar från början)

okej det låter bra.. Är lite sne bara för när jag beställde mitt slipon från usa så fick jag betala tull på allt ink. frakten. betalade över 1000 kr tull + deras avgifter så jag är inte jätte pigg på att beställa dyra saker därifrån. Men tack iaf. Jag ska absolut skicka ett mail till dom och se vad allt kommer hamna på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT