Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halogen skrev:2696702De var slut när jag var på mässan förra året också, så det verkar ju finnas ett sug efter dem. Går det inte lösa så att man skickar ett en tjuga (eller nåt) och ett frankerat kuvert med sin adress på till Swedie, och får hem ett gäng dekaler? För dem som inte har möjlighet att gå på mässan vore ju det kanon.
Halogen skrev:2696702De var slut när jag var på mässan förra året också, så det verkar ju finnas ett sug efter dem. Går det inte lösa så att man skickar ett en tjuga (eller nåt) och ett frankerat kuvert med sin adress på till Swedie, och får hem ett gäng dekaler? För dem som inte har möjlighet att gå på mässan vore ju det kanon.
Swedie skrev:2696772Jag ska trycka upp nya till mässan japp.
Dom som inte får där, kan beställa i efterhand.
Swedie skrev:2696772Jag ska trycka upp nya till mässan japp.
Miks skrev:2696922Vilken logga är det?
Den enkla svarta www.sporthoj.com eller den nya fina överst på hemsidan?
SH-loggan i dekalform funkar inte riktigt i alla lägen. Text brukar bli bäst ... inte så utstickande som en orange logga vore. Texter i vita, svarta och krom kan passa så gott som alla hojar.Miks skrev:2696922Vilken logga är det?
Den enkla svarta www.sporthoj.com eller den nya fina överst på hemsidan?
Jag ska trycka upp nya till mässan japp.
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|