"www.sporthoj.com"-dekaler

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Halloj! Under förra mc-mässan i GBG plockade jag med mig några sporthoj-dekaler. Nu skulle jag vilja ha lite fler sådana och sätta på bl.a hojen. :) Kan man få tag på dessa ngn stans?

Skulle också vilja ha ett par sporthoj-dekaler att pryda hojen med, finns dem att få tag i nån annanstans än på mässan då man jobbar under denna?

Här sitter min, tog några på mässan förra året :tummenupp

Bifogat

• nn.JPG
    nn.JPG
    63.6 KB · Visningar: 87
De var slut när jag var på mässan förra året också, så det verkar ju finnas ett sug efter dem. Går det inte lösa så att man skickar ett en tjuga (eller nåt) och ett frankerat kuvert med sin adress på till Swedie, och får hem ett gäng dekaler? För dem som inte har möjlighet att gå på mässan vore ju det kanon.

Halogen skrev:
2696702 De var slut när jag var på mässan förra året också, så det verkar ju finnas ett sug efter dem. Går det inte lösa så att man skickar ett en tjuga (eller nåt) och ett frankerat kuvert med sin adress på till Swedie, och får hem ett gäng dekaler? För dem som inte har möjlighet att gå på mässan vore ju det kanon.

Jag är inne på samma linje!!!

Halogen skrev:
2696702 De var slut när jag var på mässan förra året också, så det verkar ju finnas ett sug efter dem. Går det inte lösa så att man skickar ett en tjuga (eller nåt) och ett frankerat kuvert med sin adress på till Swedie, och får hem ett gäng dekaler? För dem som inte har möjlighet att gå på mässan vore ju det kanon.

Kan nästan tänka mig att lägga lite mer, säg att frakten fram och tillbaka kostar 22 kr(räknat på 20-100g =11kr). Och eftersom det kommer att dimpa ner lite brev hos Swedie och det kommer bli lite jobb för honom så kan han ju få 30 spänn för besväret. :D Då blir det 50kr för dekalerna...

Det är väl en sjysst deal? Om Swedie går med på det dvs...

Absolut, 20 spänn var bara ett förslag, jag kan lägga mycket mer om det behövs. Swedie?

Jag ska trycka upp nya till mässan japp. :)

Dom som inte får där, kan beställa i efterhand.

Halogen skrev:

Så köpte jag mina, tror jag gav 25 kr/st...

Håll :tummenupp att Swedie eller eller någon annan kan fixa åt er.

Miks skrev:
2696922 Vilken logga är det?
Den enkla svarta www.sporthoj.com eller den nya fina överst på hemsidan?
SH-loggan i dekalform funkar inte riktigt i alla lägen. Text brukar bli bäst ... inte så utstickande som en orange logga vore. Texter i vita, svarta och krom kan passa så gott som alla hojar.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen