WSBK 2008: Qatar - Race 1 & 2

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Äääääääääääääääääääääääääntligen är det dags för lite roadracing på toppnivå igen!

På fredag kvalas det i Qatar och racen körs på lördagen.

FREDAG:
Eurosport 2: 14:00 - 15:00 - WSBK - Superpole? - LIVE
Eurosport 2: 17:15 - 18:00 - WSBK - Superpole? - Repris

LÖRDAG:
Eurosport 2: 15:00 - 16:00 - WSS - Race - Eftersändning
Eurosport 2: 16:00 - 17:00 - WSBK - Race1 - Eftersändning
Eurosport 2: 17:00 - 18:00 - WSBK - Race2 - Eftersändning

SÖNDAG:
Repriser av WSBK-racen både på Eurosport och Eurosport2

Va f......n. Varför sänder dom inget på Eurosport1. Typiskt. Det räcker alltså inte att skaffa bara "ettan" :huvet

Skönt helt klart! Nu är vintern officiellt över... hehe.
Antar att du ser racen på din nyinköpta plasma?
http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=122100

:D

Hur tror ni pallen kommer att se ut?

Jag tror den kommer att se ut så här:
Race 1:
1. Bayliss
2. Haga
3. Corser

Race 2:
1. Bayliss
2. Biaggi
3. Haga

Va f......n. Varför sänder dom inget på Eurosport1. Typiskt. Det räcker alltså inte att skaffa bara "ettan" :huvet
Tvåan kommer dessutom att sända från Superstock EM som Backlund kör så ring genast och skaffa tvåan :)

Last edited:
Nån som vet hur man köper Web streaming tjänst, för oss som inte har Eurosport2. Förra året kunde man köpa en tjänst på Eurosport uk tror jag det var så fick man tillgång till SBK rejsen via datorn, hittar inte denna tjänst nu:va

Nån som vet hur man köper Web streaming tjänst, för oss som inte har Eurosport2. Förra året kunde man köpa en tjänst på Eurosport uk tror jag det var så fick man tillgång till SBK rejsen via datorn, hittar inte denna tjänst nu:va
WSBK drar igång sin sajt, www.worldsbk.com, på torsdag. Kanske kommer att finnas en sån tjänst där?
Mmm, om Boxer hade haft den i sitt utbud så hade jag inte tvekat :tummenupp
Ibland är det skönt att ha Canal Digital :)

WSBK drar igång sin sajt, www.worldsbk.com, på torsdag. Kanske kommer att finnas en sån tjänst där?

----------------------------------------------------------
:tummenupp Grym framförhållning dom har :D:D :D

Såg att Canaldigital har fått tillgång till 3:an nu så nu kan man nog få igenom ett byte:) : men pyssligt å dyrt med massa dekodrar å kort för alla apparater i huset jämfört med vanlig bonnig analog antennkabel som idag.

Såg att Canaldigital har fått tillgång till 3:an nu så nu kan man nog få igenom ett byte:) : men pyssligt å dyrt med massa dekodrar å kort för alla apparater i huset jämfört med vanlig bonnig analog antennkabel som idag.
Ja, vi fick 3:an förra onsdagen.
Man kan ha flera boxar, tror det kostade runt 70:-/månad per extra box.

Ny look för Suzuki.

alstare08.jpg

Gällande racen tror jag på följande.

WSBK.
Race 1.

1. Bayliss
2. Haga
3. Biaggi

Race 2
1. Haga
2. Biaggi
3. Corser

WSS
1. Parkes
2. Rea
3. Pitt

Är det samma snubbe på syra som designat Suzukin och Stiggys hojar? :D

Bra att du skrev Rea, Gustav. Det blir en kille att hålla ögonen på de kommande åren.

Ska även bli kul att se vad BSB-mästaren Kiyonari kan åstadkomma i WSBK.

Håller med, Ääääääääääntligen! Har räknat dagarna hela vintern inför det här. Har plöjt genom hela 2007 års race om & om igen.

Har beställt Anal Digital inför årets säsong så att man kan se racen på Eurosport 2 också. Tyvärr hinner jag inte få igång det till första racet:(

Är det samma snubbe på syra som designat Suzukin och Stiggys hojar? :D

Bra att du skrev Rea, Gustav. Det blir en kille att hålla ögonen på de kommande åren.

Ska även bli kul att se vad BSB-mästaren Kiyonari kan åstadkomma i WSBK.
Kiyonari kommer nog gå bra andra halvan av säsongen. Det är mycket nytt hos Ten Kate, tre nya förare, ny hoj etc. så det tar nog en stund. Men man vet ju aldrig. Komemr gå snabbare för dem i SS600 eftersom de har en solid bas iom hojen.

Tidigt tips är att Haga vinner..

1. Haga = båda racen.

Positiv överaskning blir Lanzi..!!

Max? Näää ...

Ska bli intressant att se hur det går för Biaggi. Blir det 5-10:e placeringar är frågan hur han tar det.

Vad är det som säger att det skulle vara så problematiskt och vad antar du att han skulle göra?
Vill du verkligen ta den diskussionen?

Biaggi har ju tidigare visat att han har väldigt höga krav på sig själv och sitt team. Att harva runt i den nedre halvan av topp 10 känns inte riktigt som hans grej. Det jag undrar är hur han kommer att klara det, om det nu blir så att han hamnar där race efter race.

Back