wr 450 på gata? Hur

Jag kollade på en snarlik hoj för några år sedan, fast då som motard men det spelar ju ingen roll. Då fick jag till svar att det finns färdiga lv-reg kit att köpa från yamaha, det och några intyg ska i princip vara allt som krävs för att kunna regga in den (om allt går som det ska vill säga). Jag valde att stå över, bl.a. eftersom jag är lite allergisk mot "det är ju bara att fixa det och det och det och...", erfarenheten säger mig att det inte alltid är så lätt.

Det som i terorin ska vara enkelt kan visa sig vara ännu lättare än vad man tror, eller också kan det vara precis hur jävligt som helst. Kolla philssons trådar om lv-reg. av en husa så ser du vilka problem som kan dyka upp om det vill sig illa.

Är det en wr450 du ska ha är det inga som helst problem, vågar nästan påstå att de flesta sålda wr450 i Sverige är LV-reggade.
När det gäller 426 och 400 så finns det ett fåtal LV-reggade. Men iom detta så är det ju inga problem att regga dessa heller om man skaffar de papper och den utrustning som behövs.

thalle skrev:
2310044 Är det en wr450 du ska ha är det inga som helst problem, vågar nästan påstå att de flesta sålda wr450 i Sverige är LV-reggade.
När det gäller 426 och 400 så finns det ett fåtal LV-reggade. Men iom detta så är det ju inga problem att regga dessa heller om man skaffar de papper och den utrustning som behövs.

Ja just det, hojen jag kollade på var en 400 så det kanske inte är exakt samma sak. Det bästa vore ju om 450'n redan är reggad som du säger.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT