Wohoo Körkort!

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Nu säger jag hej då till Mellanklasskortet och börjar köra tung på riktigt! :)
Klarade uppkörningen idag. TROTS att jag lyckades lägga hojen :va , först i Sverige med den? :hihi

Ses på vägarna :)

Nä inte R1an :P Hojen jag körde upp med. Kontrollkillen från vägverket så det inte så då kunde han inte kugga mig på det :D

Grattis! Du måste vara en skicklig förare som lägger hojen UTAN att han såg det :tummenupp Ses på vägarna!

Härligt! Stort grattis till "riktiga" lappen! La du den under landsväg/stadskörning? På banan släpper han väl knappast blicken?

Härligt! Grattis!!

Härligt! Stort grattis till "riktiga" lappen! La du den under landsväg/stadskörning? På banan släpper han väl knappast blicken?

Haha det var faktiskt på banan :P Skulle åka och "ta sats" till inbromsning i 70, medans jag gjorde det så sa han åt killen som skulle köra efter mig att han kunde börja varmköra sin hoj vilket innebar att han hade ryggen mot mig och precis då vände jag och framhjulet gled iväg på en lerhög.. Tur i oturen hehe

Hhehehehe, lol : )

Grattis som fan. Kul kul!
Ut o börna, på fredag är det sol såg jag.

GRATTIS!!!:banana

Vilket flyt att han missade nerlägget!
Då kommer vi se dig köra upp och ner för Vaksalagatan nu då!:D

*skratt*
Grattis...

Tror nog det finns flera som klarat kortet ändå... Hehe... :)
Själv råkade jag tappa hojen på uppkörningen (inte riktigt samma som att lägga ner den när man kör men ändå)... *asg* Skulle ta ner den från centralstödet (o brukar ju alltid sitta på den när jag ska göra det för att ha bra balans men nu skulle jag ju leda den en bit så jag skippade det där med att sätta mig på den... = inte bra idé) o tappade den i backen...

Han hjälpte tom mig att lyfta den... *skratt* Fast jag sa att jag ville försöka själv först... Han sa att han i inte ville att jag skulle skada mig?? Que??
Resten gick ju som på räls för att jag redan gjort bort mig och slappnade av helt...

Men det var nog eeeenbart för att jag är tjej... :tuttar :tuttar

Haha det var faktiskt på banan :P Skulle åka och "ta sats" till inbromsning i 70, medans jag gjorde det så sa han åt killen som skulle köra efter mig att han kunde börja varmköra sin hoj vilket innebar att han hade ryggen mot mig och precis då vände jag och framhjulet gled iväg på en lerhög.. Tur i oturen hehe

måste ha varit väldigt snabbt upp då lr?:hihi

Back