West Coast Xtremes nya hemsida

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Den gamla sidan stod ouppdaterad alldeles för länge, men nu är den nya hemsidan äntligen färdig att visas upp. En sida som ska uppdateras regelbundet med bilder, videos, festdatum etc.
Den är dock inte helt komplett än. Det kommer tillkomma mer material allt eftersom. Siktar på att få upp filmerna i nästa vecka.
Gå in och kolla på www.wcx.nu

wcx08813kopiera.jpg

Vad är tanken med /index.html & sedan /go/1.htm ?
Två onödiga & jobbiga klick för en besökare. Något jag retar mig på direkt :)

/index.php är enklare, men vad jag förstår är sidan inte klar :)
Tror att det är ett vinnande koncept att försöka integrera forumet & själva siten i ett :tummenupp

Änsålänge lägger jag min röst på den gamla sidan :)

Vad är tanken med /index.html & sedan /go/1.htm ?
Två onödiga & jobbiga klick för en besökare. Något jag retar mig på direkt :)

/index.php är enklare, men vad jag förstår är sidan inte klar :)
Tror att det är ett vinnande koncept att försöka integrera forumet & själva siten i ett :tummenupp

Änsålänge lägger jag min röst på den gamla sidan :)

visst det hade vart det ultimata men dessvärre så saknar nog vi kunskapet att göra en sida som är både och forumet är en färdig mall :)

när vi får upp allt så blir det nog riktigt bra _)

Inte för att vara taskig eller så men vad var det för fel på den gammla tycke den var hur bra som helt? :va

Nu blev jag besviken... :D

Inte för att vara taskig eller så men vad var det för fel på den gammla tycke den var hur bra som helt? :va

Nu blev jag besviken... :D

Petrus uppskattar säkert dom orden Mögel hans första hemsida han gör.Den gamla sidan va knappast uppdatterad samt att vi inte hade kärnfilerna

den här sidan är både lättare att bygga ut och uppdatera

Petrus uppskattar säkert dom orden Mögel hans första hemsida han gör.Den gamla sidan va knappast uppdatterad samt att vi inte hade kärnfilerna

den här sidan är både lättare att bygga ut och uppdatera
Äsch, All heder till Petrus vafan, den här är ju 100 år snyggare! :tummenupp

Dock skulle jag ev uppskatta om "menytexten" var lite större, den hamnar lite i skymmundan, jag förstår att den inte ska ta focus från layouten, men för att göra sidan lite "lättare" för nya besökare.

Sen vill nog även jag ha iallafall samma färgkoder på forumet som de andra, byt iallafall till vit bakgrund eller nån mindre piggmenterad färg för att få det att flyta ihop bättre, nu käns det som de inte hör ihop.

Men verkligen skitsnyggt gjort! foch för att va första så tycker jag att Petrus borde va skitstolt! :)

Jag tycker fan med den e grym.
sen som sagt är den under uppbyggnad så mer roligheter kommer säkert när petrus får mer snits på grejjerna tror ja.

Tycker den ser trevlig ut.
Lite kul med navigeringen i nedre hörnet istället för som vanligt uppe. :tummenupp

Bug: i Firefox funkar det inte att -Right-click and choose "save as" på WXC Second Generation. Då startar Quicktime player istället fö o spara något hos mig i alla fall. Det frågar iofs om jag vill spara en .jpg men det var väl inte det jag ville.

Snyggt jobbat :tummenupp

// JN

Får väl kläcka att hangaroundsens sida är uppe fast under uppbyggnad med, en liten teaser...
www.nollkollracing.se :)

Hörru Kolle.
Fan det fanns ju inget underflikarna riktigt än men det kan man förstå när den är under uppbyggnad men undet fest där man kunde få en glimt av meddlemmar bord väll ändå WCX mässfäst finnas med för vad jag vet tänker iaf du dyka upp och du står ju faktiskt som meddlem eller hur? :va
FIX!:arsele

Hörru Kolle.
Fan det fanns ju inget underflikarna riktigt än men det kan man förstå när den är under uppbyggnad men undet fest där man kunde få en glimt av meddlemmar bord väll ändå WCX mässfäst finnas med för vad jag vet tänker iaf du dyka upp och du står ju faktiskt som meddlem eller hur? :va
FIX!:arsele

Jorå, jag nämde detta för våran kille på plats men han hade väl annat för sig, vissa menyer funkar ju fint iallafall:D
Snart är det ju fest hos er iallafall, sweeeet:yoparty

Jorå, jag nämde detta för våran kille på plats men han hade väl annat för sig, vissa menyer funkar ju fint iallafall:D
Snart är det ju fest hos er iallafall, sweeeet:yoparty

Ja det e bara att ligga på jue....

Petrus det kanske e nått för oss?
En eventkalender med event som medlemmar ska va på och ha med festerna?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien