Weard a6

brooks

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
MT-01 *R1såld..*
konstigt :3freak
Jag kunde inte starta min bil (audi a6) så jag bogserade den till verkstad i helgen idag fick jag besked...det blåser på solen så att det blir atmosväriska störningar som slår ut start spärren det var ett 15 tal bara i skurup (liten håla) är detta möjligt??? :död :kocko :arsele :va

Mycket möjligt.. solen går igenom en fas just nu som är väldigt.. öh.. "hektisk".

Jorå, helt taget ur luften är det nog inte. Det är kraftiga störningar som orsakas av solen de gånger solfläckarna är som kraftigast. Man tycker ju att de kunde bygga liiiite mer robust elektronik än så...

Låter som om någon bläddrat i BOFH's lista med ursäkter....

;)

samma sak hände mig för ett par veckor sedan, den startade inte på ett par dar och sedan hos bil-meken så startade den hela tiden. solen bytte tydligen polaritet eller nåt liknande då. bilen är en renault laguna.

Det stämmer, man kan får problem med alla elektroniska aparater som ger ifrån sig någon form av signal när det där händer på solen. Sedan om det blåser eller vad det nu är vet jag inte :va Känns lite jobbigt att man kan köpa bilar för flera hundra tusen och om det där med solen händer så kan man inte andvända dom :kocko Dags att slänga all den där elektroniken på tippen, fram med Amazonerna igen :D

Stäm solen för egenmärktigt förfarande eller va de heter :rolleyes: :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...