WCX Mässfest Göteborg 25/1 -14

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
wcxspring2014_zps1085bb76.jpg

Varje gång som Mc-mässan kommer till Göteborg brukar vi i WCX bjuda in till Sporthojsfest och nu är det dags igen!

Lördagen den 25 Januari kör vi musik, dryck och möjlighet att umgås med Mc-intresserade från hela landet. Så kom och svinga en bägare med lite sporthojare IRL :öl

Var?
WCX Klubbhus på fältspatsgatan 13, västra frölunda.

När?
Lördagen den 25 januari. Från kl.19:00 till 04:00

Inträde?
100kr i inträde och då ingår garderob och två öl!

Vilka är bjudna?
Alla som är mc-intresserade och har fyllt 18 år!

Last edited:
Här kommer lite mer info till alla er som besöker Göteborg för mässan. Vi ses på lördag!

Var?
WCX Klubbhus på fältspatsgatan 11, västra frölunda. http://www.hitta.se/karta#center=6399585:1269734&zl=14&bounds=6399273:1269016,6399750:1269976&type=map&from=1&pageCount=20&level=1&sm=6&var=F%C3%A4ltspatsgatan%2011%2C%20v%C3%A4stra%20fr%C3%B6lunda&rlm=1

När?
Lördagen den 25 januari. Från kl.19:00 till 04:00

Inträde?
100kr i inträde och då ingår garderob och två öl!

Vilka är bjudna?
Alla som är mc-intresserade och har fyllt 18 år!

Dryck finns att köpa på plats för den som är törstig och vår eminenta DJ kommer att spela musik så väggarna skakar. Så är ni i stan för mässan så missa inte festen! :yoparty:yoparty:yoparty

Fältspaltsgatan? Det är ju nästan gångavstånd från mässan:D Faktum är att jag blev utslängd från en Oktoberfest i Scandinavium för massa år sedan och fick för mig att jag som straff skulle gå hem till polarn som bor på Antenngatan (andra sidan leden). Jag menar, hur långt kan det vara? Kändes som jag gick hela natten, jag hittar inte så bra i Gbg. Till slut orkade jag inte mer och ringde Taxi, han hämtade upp mig i Tynnered :eek:

Fältspaltsgatan? Det är ju nästan gångavstånd från mässan:D Faktum är att jag blev utslängd från en Oktoberfest i Scandinavium för massa år sedan och fick för mig att jag som straff skulle gå hem till polarn som bor på Antenngatan (andra sidan leden). Jag menar, hur långt kan det vara? Kändes som jag gick hela natten, jag hittar inte så bra i Gbg. Till slut orkade jag inte mer och ringde Taxi, han hämtade upp mig i Tynnered :eek:

Ja jistanes, ca 35 minuter kollektivt verkar det som.
Verkar lifsfalitt.

En bra bit för en kvällspromenad... :)

Imorgon är det fest! Som sagt, om ni är mc-intresserade och är i stan för mässan (eller bor i stan) så kom förbi imorgon festa! Nu finns all info i tråden.

Vi ses imorgon!
:fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP