WCX Halloween fest 3/11

Raggarpojk :D

Du vill bara ha dit en massa tjejer nu ju som du kan ge starka drycker till som du sen smyger iväg med och ofredar :tungan

Spännande det ska bli o se om man känner igen folk :D

Vem vet, man kanske hånglar med Gottis eller nåt :näsblod

Det får han gärna ge till fattiga lilla mig :(

Vi e några glada apstollar som kommer.. :yoparty
The event of the year går ju inte att missa :tungan

Raggarpojk :D

Du vill bara ha dit en massa tjejer nu ju som du kan ge starka drycker till som du sen smyger iväg med och ofredar :tungan

Spännande det ska bli o se om man känner igen folk :D

Vem vet, man kanske hånglar med Gottis eller nåt :näsblod

SHHHHH avslöja mig inte nu din rackare :mad: :arsele

Du e bara avis men det kan du med göra ju fast du får stå på utsidan av baraen bara :D :yoparty

Ja mer hångel.....

Det får han gärna ge till fattiga lilla mig :(

Jasså det tycker du ja :pannkyss
ja du det e inte lätt att va liten och SMUTZIG inte :tungan :yoparty
Kanske skulle smutsa ner dig mer denna festen... får prata med mark om det hahaha

Last edited:
Gissa vad..
Andreas gick in te personalplaneringen idag o sa: "3dje o 4de nästa månad ska jag va ledig....o gärna ett par dagar efter me :gnissla "

Så ja kanske kommer änna :S

Gissa vad..
Andreas gick in te personalplaneringen idag o sa: "3dje o 4de nästa månad ska jag va ledig....o gärna ett par dagar efter me :gnissla "

Så ja kanske kommer änna :S

sluta me dina mes änna å va en man sätt ner foten å säg klart jag skall te gbg å hångla upp lite babes å dricka sketa mö sprit

sluta me dina mes änna å va en man sätt ner foten å säg klart jag skall te gbg å hångla upp lite babes å dricka sketa mö sprit

haha...
jag planerar inget i förväg.. att jag fixat ledigt över huvudtaget e för mkt planering för mig, så ja måste klamra mig fast vid min spontanitet litegrann så gott de går :D

haha...
jag planerar inget i förväg.. att jag fixat ledigt över huvudtaget e för mkt planering för mig, så ja måste klamra mig fast vid min spontanitet litegrann så gott de går :D

Äsh skitsnack, du vet ju redan nu vad du ska äta för mat andra måndan i oktober nästa år, du planerar allt :7peta

Vi e några glada apstollar som kommer.. :yoparty
The event of the year går ju inte att missa :tungan

Men då måste vi styra upp detta damer!!!

Resa tur och retur kan vara bra att veta redan och förfest :yoparty

Jag kör då jag börjar med min medicinering nu i veckan antagligen och då får jag inte dricka någe mer, max EN öl sa läkaren.... Jefla knark ska dom köra i mig:gnissla

Men men, jag tänkte en lista här på apstollar som ska ner för då vet vi vilket antal det rör sig om för det är bra vid bilplanerande. För som ni säkert vet så går det 5 pers i en personbil och 9 i en minibuss, men upp till en hel drös i en riktig buss. Så som sagt ni som ska med skriv upp er här. För då blir delning av bensin samt eventuell hyrkostnad inte så hög heller!

Skriv gärna om ni kan tänka er köra om vi skulle behöva bli fler än ett fordon.

Ps Kopiera BARA listan vid ifyllnad så slipper det bli en massa onödig text med ;)

1. Bruzda, kör
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back