w00t! Hojen ÄR igång!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Äntligen så fick man igång hojen 500 svordomar, 4 tändstift samt 4 munstycken senare. Lite bluddrigt går den men vafan. Man får vara glad för det lilla. :tummenupp

:mad:

Närå, är bara avundsjuk för att
min inte frustat igång ännu.
Snart är det min tur........

:tummenupp

Jasså, Lillen går bättre nu? Varför berättar du inget för mig :p Du Gasolmannen, du dyker väl in till Stockholm när vi ska ha våran Gixxer-träff?

min var också lite purken att få igång första gången...behövde dock inte byta någe stift eller så =) bara kicka en massa

Min har stått sen december, batteriet har jag inte laddat, inte tömt gasarna på soppa, jag rullade ut honom i söndags och tryckte på knappen. Efter några sekunders Njönjönjönjö så stod han och mullrade på tomgång :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Du Gasolmannen, du dyker väl in till Stockholm när vi ska ha våran Gixxer-träff?

Jamenvisst, tid och plats och gasolmannen kommer som en gixxerkula skjuten ur ett "oljegevär" :cool:

Lite drygt fem mil senare kommer man in genom dörren hemma. Genomfrusen, stel men så otroligt lycklig! Sitter med ett stort satans flin på läpparna. :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Min har stått sen december, batteriet har jag inte laddat, inte tömt gasarna på soppa, jag rullade ut honom i söndags och tryckte på knappen. Efter några sekunders Njönjönjönjö så stod han och mullrade på tomgång :D

Vafasen! Och här trodde man att du var en äkta entusiast som tog väl hand om gammelgixxen! Vad är det där för fasoner!?!?!?

;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...