Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp jag byggde en för några år sedan.zimpa skrev:Håller på att bygga om min vtr1000 till en streetfighter.
Är det nån annan som har byggt om en vtr eller har någon bild på en vtr
fighter. Gärna tips och ideer.
FC skrev:Japp jag byggde en för några år sedan.
MV Agusta babdel R1 front m.m.
Nädå 2500 kr för bakdelen o 800 för lampan har jag för mig att det kostadetriple skrev:Fram var den inte så kul...
Men bak, jävlar i helvete. Kan man köpa plast till Augusta, kostar inte det en hel jävla kostym?
framskärmen är en original som jag sågat lite izimpa skrev:Ja baken är fin men framskärmen var inte häller så dum.
Vad är det för framskärm??
FC skrev:Japp jag byggde en för några år sedan.
MV Agusta babdel R1 front m.m.
Fotpinnarna är faktiskt orginal som har bearbetats lite i fräsen för orginal e ju så fulajontemorrum skrev:Var köpte du fotpinnarna?Var dom svåra att montera?Snygg hoj![]()
FC skrev:Fotpinnarna är faktiskt orginal som har bearbetats lite i fräsen för orginal e ju så fulasjälva pinnen är ett tillbehör till en Blade -00 dom pinnarna passar.
Plocka bort hela paketet o sätta dit det igen är lite bökigt för man måste dra ur sving bulten. (hallå Honda vad tänkte ni på :kocko ).
Eftersom det är en race bakdel jag använt så har jag skurit ut en sadel i sadelskum (finns alltså inget hål för sadel i kutsen).leo skrev:Hej, Jag har själv en MV F4 bak av carbon, vad är det för en sadel du har brukt??![]()
FC skrev:Eftersom det är en race bakdel jag använt så har jag skurit ut en sadel i sadelskum (finns alltså inget hål för sadel i kutsen).
Tackar.RSV_R skrev:Kan vara en av de brutalaste och snyggaste figters jag sett.... om man tog bort toppkåpan. (sorry)
annars är det kanon du!![]()
s-racing säljer sadelskum o säkert alla andra som har med racing o göra.M:et skrev:Sadelskum?
Nu blir jag nyfiken!
Jag har precis köpt en Gixxer 1000 med racebakdel och har funderat på vad jag ska använda för att tillverka en sadel.
vart får man tag på sånt och vad är ett mer fackmässig namn på "sadelskum" om jag ska leta efter det på stan?
FC skrev:s-racing säljer sadelskum o säkert alla andra som har med racing o göra.
På min racer däremot så tog jag o köpte ett liggunderlag på Rusta eller nåt sånt för 29 spänn o det räckte till 3 sadlar.
Se bara upp det finns liggunderlag som blir halt med skinnställ, men för dom pengarna kan man prova lite.
Det "riktiga" sadelskummet är ganska dyrt men i tyskland vet jag att det finns i flera tjocklekar gott om man ska åka gata med grejerna.
FC skrev:Tackar.
Min mening är att man ska bygga sin fighter som man själv tycker om o inte bry sig vad folk tycker (sen är det kul när folk tycker det är snyggt).
FC skrev:Plocka bort hela paketet o sätta dit det igen är lite bökigt för man måste dra ur sving bulten. (hallå Honda vad tänkte ni på :kocko ).
FC skrev:s-racing säljer sadelskum o säkert alla andra som har med racing o göra.
På min racer däremot så tog jag o köpte ett liggunderlag på Rusta eller nåt sånt för 29 spänn o det räckte till 3 sadlar.
Se bara upp det finns liggunderlag som blir halt med skinnställ, men för dom pengarna kan man prova lite.
Det "riktiga" sadelskummet är ganska dyrt men i tyskland vet jag att det finns i flera tjocklekar gott om man ska åka gata med grejerna.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |