VOR 400 Motard!?

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Har hittat en VOR 400 motard i Deutschland som verkar för jävla fin!
Någon som kan hjälpa mig med info och åsikter på denna modell & även märket?
Tack på förhand/ Lukas

Benke skrev:
Har hittat en VOR 400 motard i Deutschland som verkar för jävla fin!
Någon som kan hjälpa mig med info och åsikter på denna modell & även märket?
Tack på förhand/ Lukas

nej och åter nej...

om du använder sökfuktionen så lär du hitta en hel del, inte minst från mig.

men kort o gott, italiensk är bara för folk med mycket tålamod, kass fabrik, kass importör, ganska gammal motor,

men, om du hittar en 530SMRC -03 med nya chassiet, köp den men akta dig den dan motorn skiter ihop sig.

jag har en hel det trimdelar till dom, då jävlar så rör dom på sig, men som sagt..

Vad jag vet så är vertemati samt vor stängda f.n. det borde väl vara typ tionde gången för vor.

"the italian drama"

fattar inte varför alla klankar ner på vor, sköter man bara sina grejer så håller dom ju hur bra som helst
inte haft några problem alls

dock tror jag nog att 400 är lite litet för att åka gata med, om det nu var tanken vill säga...

Speedie skrev:
fattar inte varför alla klankar ner på vor, sköter man bara sina grejer så håller dom ju hur bra som helst
inte haft några problem alls

dock tror jag nog att 400 är lite litet för att åka gata med, om det nu var tanken vill säga...

klanka ner o klanka ner, min gamla SMRC med fabriks kit, var nog den värsta motarden jag nånsin kört, det e ok om skitet rasar då o då, men jag pallade inte att sitta o vänta ett halvår på div delar,, tyvär så e det bara att inse faktum, motorn är ganska kasst konstruerad. så man ska nog veta vad man köper..

men verti e samma sak.. en betydligt bättre motor, men samma skit visa med italienarna... jag har nog snart väntat i 4 månader på delar...
fy fan...

Back