vodafone/telenor/telesnor

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Varför i helvete tar det 27 000 år att få bytta från den skitpissanus skiten som inte har täkning?

De här är 3:e gången jag blir lämnad hemma för polarna inte kan nå mig...:mad: :4skrika (Har medelanden på telefonsvararen märkte jag när va ute med hunden och rpkade få täkning)

:argpådato :argpådato :argpådato :argpådato

Cp skit helvetes k*förbanadef*tt skit.

Har försökt byta i ett halv år, har ingen bindningstid kvar så vafan är problemet?!:argpådato

Va bara tvungen att säga det.. Nu sitter man här hemma som en annan sorglig mupp, fyfan!

prulle skrev:
2463003 Varför i helvete tar det 27 000 år att få bytta från den skitpissanus skiten som inte har täkning?

De här är 3:e gången jag blir lämnad hemma för polarna inte kan nå mig...:mad: :4skrika (Har medelanden på telefonsvararen märkte jag när va ute med hunden och rpkade få täkning)

:argpådato :argpådato :argpådato :argpådato

Cp skit helvetes k*förbanadef*tt skit.

Har försökt byta i ett halv år, har ingen bindningstid kvar så vafan är problemet?!:argpådato

Va bara tvungen att säga det.. Nu sitter man här hemma som en annan sorglig mupp, fyfan!

Tragiskt, verkligen! Du får väll trösta dig med sporthoj.com:tummenupp

Det går att byta SIM-kort :rolleyes: (såvida telefonen inte är spärrad)

Tryck i ett Telia Refill eller Halebop så är du online:tummenupp

Woho, en till som verkar älska detta skitbolaget :mad: Själv blev jag av med 50 spänn pga. att deras system med saldo sms är urfuckat och har brutala brister när man befinner sig utomlands. Och nu verkar de inte vilja betala tillbaka enligt vad jag förstått av deras mail. Riktigt pissbolag.:finger

prulle skrev:
2463003[/sNu sitter man här hemma som en annan sorglig mupp, fyfan!

du kanske redan har tänkt på det men de kanske bara inte ringde och du hade full täckning men du vill inte inse det, att du är mobbad och så :)

hehehehe skoja. allvarligt Mobil+Bredband+modem bolag kommer alltid vara segast och jobbigast och förhala och bla bla bla hela tiden... Den ända gång det går snabbt är när de gör något fel. det står i deras regelbok, dvs lagen...

smallsocks skrev:
2463637 du kanske redan har tänkt på det men de kanske bara inte ringde och du hade full täckning men du vill inte inse det, att du är mobbad och så :)

hehehehe skoja. allvarligt Mobil+Bredband+modem bolag kommer alltid vara segast och jobbigast och förhala och bla bla bla hela tiden... Den ända gång det går snabbt är när de gör något fel. det står i deras regelbok, dvs lagen...
Vad tror du parantesen förklarade?

Har också telesnor abb, men tecknade det när det var vodafone, då hade jag en räkning på runt 100spänn i månaden, nu när det står telesnor på pappret istället så får jag räkningar för 140 spänn i månaden ist, trots att jag ringer lika mycket som innan :mad:
Får skaffa Felia ist.

Flikar in en fråga bara. Var kan man låsa upp telenor telefeoner i malmö/lund området? Får snart en w810i och vill inte ha massa telenor saker på den...

Skaffa Telenor med 3G-täckning, då är täckningen riktigt bra faktiskt, även ute i bushen.

Å andra sidan ska jag inte rekommendera det för att jag skippar gärna hela bolaget men nu är jag uppbunden två år... Synden straffar sig själv... :rolleyes:

Nej, tillbaka till Telia ASAP, där vet man vad man betalar för i alla fall...

Någon som vet var man kan låsa upp en w810i i malmö området? Den är låst till telenor...

testa det men inte här tyvär :( Har telia nu och det funkar fin fint! Ringer ändå så extremt lite att det bara är fasta avgiften som påverkar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph