Vit plast till Yamaha

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Bakskärmen fungerade inte så bra att använda som en 12-bar (:rolleyes: ) så jag behöver lite ny plast. Fanns för ett tag sen en tråd om att det finns vit plast till yamman men kan inte hitta den. Vart får man tag på den plasten?

Bakskärmen fungerade inte så bra att använda som en 12-bar (:rolleyes: ) så jag behöver lite ny plast. Fanns för ett tag sen en tråd om att det finns vit plast till yamman men kan inte hitta den. Vart får man tag på den plasten?

Har själv letat som en dåre efter vit plast till min 426:a. Har äntligen hittat vit plast via thumpertalk.
Gå in på deras store, klicka på offroad, browse by product category och sist men inte minst plastics, graphics & seats.
Där hittar du en väldans massa varianter.

Ädit: Ska du ha en vit WR-bakstänka är det nog knivigare... Blir nog till å ta en yz-skärm och köpa till lampor. Fast leta lite så kanske du hittar.

Last edited:
Har själv letat som en dåre efter vit plast till min 426:a. Har äntligen hittat vit plast via thumpertalk.
Gå in på deras store, klicka på offroad, browse by product category och sist men inte minst plastics, graphics & seats.
Där hittar du en väldans massa varianter.

Ädit: Ska du ha en vit WR-bakstänka är det nog knivigare... Blir nog till å ta en yz-skärm och köpa till lampor. Fast leta lite så kanske du hittar.
Tackar. :Bugar

UFO verkar ha både vit YZ-skärm och blå WR-skärm men Jofrab verkar inte sälja dom. :confused: Tycker det är kosntigt just för att dom tar hem en masa andra UFO-prylar. Blir lite dyrt att bara beställa en bakskärm med tanke på frakten.

Grahns har jag inte funderat på. :huvet Men då är ju problemet löst. :Bugar

Vit plast... here I come :hojraket

Köper du vit plast till hela hojen kan du ju även köpa retroplasten, vet att det finns till -07, osäker på hur det är med andra årsmodeller. Snyggt som tusan! :yoparty
Hårdrock med en yamaha med 80- och tidigt 90-talsstuk!
Min plan är vit plast och blåa detaljer (ska va "rosa" egentligen jag vet) :banana

Köper du vit plast till hela hojen kan du ju även köpa retroplasten, vet att det finns till -07, osäker på hur det är med andra årsmodeller. Snyggt som tusan! :yoparty
Hårdrock med en yamaha med 80- och tidigt 90-talsstuk!
Min plan är vit plast och blåa detaljer (ska va "rosa" egentligen jag vet) :banana
Vi är inne på exakt samma spår. Retrostuk är det som gäller. :yoparty

1. Den här 426an är rätt snygg. Kanske inte direkt jätte-retro. Annan färg på ramen och tillbaks med luftburken så är den klockren.

2. Och sen måste jag passa på att slänga in en bild på "whheliemange"s (ja han stavar så) 426a också. Inte retro på nått sätt men sjukt snygg.

Bifogat

• 2006_11_23_bikepics-730358-800.jpg
    2006_11_23_bikepics-730358-800.jpg
    80.1 KB · Visningar: 157
  • IMG_2030 (Medium).jpg
    IMG_2030 (Medium).jpg
    102 KB · Visningar: 122
Last edited:
Vi är inne på exakt samma spår. Retrostuk är det som gäller. :yoparty

1. Den här 426an är rätt snygg. Kanske inte direkt jätte-retro. Annan färg på ramen och tillbaks med luftburken så är den klockren.

2. Och sen måste jag passa på att slänga in en bild på "whheliemange"s (ja han stavar så) 426a också. Inte retro på nått sätt men sjukt snygg.

Hey, kul med en till som gillar retrostuk! :tummenupp

Har sett den där hojen på bild 1 innan, riktigt snygg! Tänkte fixa till min i liknande stil. Fast jag vill ha blått istället för rött... Mest för att jag inte orkar lacka om hela ramen.
Om du kollar på racestyls hemsida så kan man faktiskt designa egna dekaler. Om jag nu fattat det hela rätt... Inte så farligt dyrt heller. :tummenupp

Edit: det enda jag inte hittat i vit plast än är tanken... Hittar du en sån får du gärna hojta till.

Vita fälgar var helrätt! :tummenupp

Hoppas man får se några såna i år, vem blir först?

Drömde mig bort i PS med vit plast på hojen och modifierade dekaler. Inge bra det här... nu börjar man bli posör också. :död

Får se om det blir nått. Alltid skönt att bara kunna gå in på yamaha-center och köpa lite blå plast och köra vidare utan att behöva vänta.

Edit: Nu blev det ju inte retro men funkar ändå. :)

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    131.9 KB · Visningar: 92
Last edited:
Drömde mig bort i PS med vit plast på hojen och modifierade dekaler. Inge bra det här... nu börjar man bli posör också. :död

Får se om det blir nått. Alltid skönt att bara kunna gå in på yamaha-center och köpa lite blå plast och köra vidare utan att behöva vänta.

Edit: Nu blev det ju inte retro men funkar ändå. :)

de där blir ju nice:tummenupp Frågan e om den blir någe snabbare till helgen!!!!:rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman