Viper VS Busa

God Damn!!

Har bara en sak att säga om den där Vipern

:Bugar Respect :Bugar

Vore inte helt fel att få prova en sådan..

Kawan, satan igatan vad den gick!! :Bugar
Häftig film!

Satan i gatan. :)

Rätt gött klös i hojarna med big bore osv. :banana

Men inte helt kasst att dra jämt med en busa med en bil heller.

Där har vi väl beviset på vad som händer när en moddad bil ställs mot en moddad hoj.

Aj, sista loppet är rena förnedringen, han ger försprång :hihi
Bättre att köra Renault Clio än att satsa en mille på vråltrimmad
Viper och bli ifrånåkt på det sättet.

Oj! :näsblod

Bilen går klart bra och har ett grymt ljud, för att inte prata om sköna ljudet på dumpventilen :Bugar

Klart värd att ladda ner (tyckte jag på en annars så tråkig måndag :3freak )

Menjävlar vad trist klippt film. 20 minuter för något som skulle ha klarats av att presenteras på max 5-6 minuter.

gladh

Riktigt grym viper! Ännu grymmare kawa :) nå snabbare iaf.

EDIT

Last edited:
Swedie skrev:
Typiskt svensk du är eller har blivit. Lägg ner o njut!

Jag har inget emot att de kör järnet, som de gör. Förbannat cool bil, men ännu goare motorcyklar. Men ärligt talat, jag tror att filmen skulle må bra av lite hårdhänt klippning. För som det är nu så får jag se hela racet inte bara en gång, inte heller två gånger, nä jag får se det minst fyra gånger. Med warmupp och inbromsningar vid alla 4 tillfällena. Segt som kola.
Att de testar snabba vidunder ska väl rimligtvis reflekteras i produktionen. Jag tycker inte att titta på sidokameran i bilen, när hojen sticker iväg efter 1/3 av loppet och sen får man se lite ökenutsikt, är så värst upphetsande.
Använd samtliga kameravinklar och klipp ihop det till ett race per hoj ur lite olika perspektiv.

Sköna leksaker presenterat presenterade på ett outhärdligt trist sätt. Och om att vara svensk innebär att ha någon sinne för estetik så är jag glad för att vara "typisk svensk".

gladh

gladh skrev:
Jag har inget emot att de kör järnet, som de gör. Förbannat cool bil, men ännu goare motorcyklar. Men ärligt talat, jag tror att filmen skulle må bra av lite hårdhänt klippning. För som det är nu så får jag se hela racet inte bara en gång, inte heller två gånger, nä jag får se det minst fyra gånger. Med warmupp och inbromsningar vid alla 4 tillfällena. Segt som kola.
Att de testar snabba vidunder ska väl rimligtvis reflekteras i produktionen. Jag tycker inte att titta på sidokameran i bilen, när hojen sticker iväg efter 1/3 av loppet och sen får man se lite ökenutsikt, är så värst upphetsande.
Använd samtliga kameravinklar och klipp ihop det till ett race per hoj ur lite olika perspektiv.

Sköna leksaker presenterat presenterade på ett outhärdligt trist sätt. Och om att vara svensk innebär att ha någon sinne för estetik så är jag glad för att vara "typisk svensk".

gladh
som sagt... ;) typiskt svenskt o vara kritisk till allt som nånsin gjorts. Uppskatta istället vad som ges o njut så mycket det går. sura inte ihop över att klippningen är dåligt, det är materialet som räknas.

Jag njöt i 19 hela minuter.

Skitfräck film verkligen. Bästa hoj vs. bil-filmen jag sett :tummenupp

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT