Vinteraktiviteter

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej

Nämn några vinteraktiviteter. Har 5-6 månader framför oss att gör nått med. Jag känner redan nu att om jag inte har nått att göra kommer det gå illa. Än så länge vet jag vad jag kan pyssla med och "slösa" pengar på och det är isåfall att göra min 02 R1 fullt rejspreppad inför Rookie1000 nästa år. Men det kommer inte hända förrän om 9 dagar. Så tills dess är det tråkigt.

Nämn saker! Nämn ställen att åka till osv. Jag har inte nått emot att utnyttja vintern. Finns ju ingen värme att utnyttja direkt.

Det står lite "eldig" dryck jämnte monitorn... men den sparas till viktigare tillfällen då jag inte vill komma ihåg nått av kvällen/natten.

:skitdator

Snowboarda måste jag göra! Vill gärna dra till Dalarna å börja trixa lite .. utan att dra axeln hur led igen.

Swedie skrev:
Hej

Nämn några vinteraktiviteter. Har 5-6 månader framför oss att gör nått med. Jag känner redan nu att om jag inte har nått att göra kommer det gå illa. Än så länge vet jag vad jag kan pyssla med och "slösa" pengar på och det är isåfall att göra min 02 R1 fullt rejspreppad inför Rookie1000 nästa år. Men det kommer inte hända förrän om 9 dagar. Så tills dess är det tråkigt.

Nämn saker! Nämn ställen att åka till osv. Jag har inte nått emot att utnyttja vintern. Finns ju ingen värme att utnyttja direkt.

Det står lite "eldig" dryck jämnte monitorn... men den sparas till viktigare tillfällen då jag inte vill komma ihåg nått av kvällen/natten.

:skitdator

Hojjsäsongen är inte slut ännu... Håll ut o bit ihop...hehe... Är man ordentligt klädd går det ju bra... Lite surt att det börjar bli lite småhalt ute bara, man kan uj inte ligga o skrapa knät i kurvorna såhärårs iaf... Har jag iofs andå aldrig lyckats med på moppen, hehe,... Men det är inte alls lika kul o åka nu...Innan kunde man ju va ute o åka hela dagarna...

Men jag behöver med tips till vintern...Känns som det kommer blir så jävla surt, hojjen bara står o väntar på en i garaget...

Funderar på att starta nån hemsida, har haft nåra innan, bra tidsfördrivning på vardagarna... Annars tycker jag vintern är jävligt sur jämfört med sommarn... Usch... Kan inte vi här på sporthoj fixxa nån ö med 25+¨året om med massa kurviga vägar och stuntplatser, och att man inte behöver körkrort o sånt, utan alla får åka tunga hojjar, så flyttar vi ner dit... Hehe, har sitter man o funderar o drömmer över saker som aldrig kommer hända, Medans det känns som det är mitt i natten här, fast klockan bara är 20:47, eftersom det har varigt mörkt sedan typ kl 6... USCH!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park