Vinter/Höst projekt?

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
Mt07-15
Känns ju tidigt och säga att det är vinter, men vad ska ni göra med hojarna i vinter? Bygga om något/Byta hoj?

(Nu drar vi ingång kb avdelningen:tummenupp)

Har bara kallgarage där jag bor nu så det blir inget byggande alls i vinter. Vet inte hur fan jag ska klara det. :(

Vad ska du göra med din gamla hoj då? :D

För min del blir det antingen försäljning (motardsuget vägrar lämna kroppen) eller så blir det småfix á la miniblinkers, service m.m.

Är det bara jag som är skitnöjd med min cykel, men ändå vill byta hela tiden... oavsett vilken hoj man har?! :huvet

För min del blir det antingen försäljning (motardsuget vägrar lämna kroppen) eller så blir det småfix á la miniblinkers, service m.m.

Är det bara jag som är skitnöjd med min cykel, men ändå vill byta hela tiden... oavsett vilken hoj man har?! :huvet

Hehe, nä, samma här. Bara njuter av varje sekund på rettan men är ändå sugen på att testa nått annat. :)

jag ska vara trogen min trajja ett tag till.. blir en massa småfix i vinter... ska riva lite i kabelhärvan (jippie) bl.a. =)

Så kände jag med tills jag hittade min ktm 990 sm som funkar bra till allt!

Men motard klarar jag inte vara utan det är inte ett alternativ det tar ju hojåka till helt andra dimentioner än en sporthoj gör.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan