Vill man möta GR på vägen?

• Thread starter Thread starter Jimmy
  • Start date Start date

Jimmy

Guest
Ghostrider!
Jag hoppas att ni inte kommer ha ihjäl/skada er själva eller tredje part och om ni gör, se då till att filma även i häktet eller sjukhuset/kyrkogården så att övriga omogna människor får se de potentiella följderna av ert agerande!!! :notme
MAO håll er till avspärrade områden och lek bäst ni vill!

/den som inte köper er film

Jimmy skrev:
Ghostrider!
Jag hoppas att ni inte kommer ha ihjäl/skada er själva eller tredje part och om ni gör, se då till att filma även i häktet eller sjukhuset/kyrkogården så att övriga omogna människor får se de potentiella följderna av ert agerande!!! :notme
MAO håll er till avspärrade områden och lek bäst ni vill!

/den som inte köper er film

Kan inte göra annat än att hålla med :tummenupp

Vad fan menar ni med detta löjliga inlägg. Han säger ju själv att han är en såpass duktig förare så att köra mellan bilarna i 300km/h är en baggis.:mattias
Ps. Köper inte heller filmen laddar ner den :crash

Marals76 skrev:
Vad fan menar ni med detta löjliga inlägg. Han säger ju själv att han är en såpass duktig förare så att köra mellan bilarna i 300km/h är en baggis.:mattias

Om han kan ska jag testa om jag kan med...
Vi syns om en halvtimme ska fram och tillbaka till uppsala... :rolleyes:

Snälla, börja inte om den här tråden igen. Det blir bara en irriterad stämning på forumet och kontentan blir att alla kommer att tycka precis vad de tyckte innan tråden startade.
Vissa är för, vissa är emot, så är det och kommer alltid att vara. Det kommer bara diskuteras ytterligheter på sandlådenivå.

Lartes skrev:
Om han kan ska jag testa om jag kan med...
Vi syns om en halvtimme ska fram och tillbaka till uppsala... :rolleyes:

Får du upp din moster i 300km/h ska jag sponsra ditt mckörande för resten utav ditt liv :squid

Marals76 skrev:

Vart lastar du ner den?

Han sågs utanför Råsunda igår, retade upp lite snutar som väntade på att huliganerna skulle välla ut.

Om du vill se filmen så köp eller låna den !!!!
Om nån är bereda att leka med sitt eget och andras liv och du vill se det så betala eller låt bli att se den.

Det vore ju en klart snygg gest om 10 % av vinsten ifrån GR 2 gick till nån MC olycksfond eller liknande.
Rättfärdigar knappast det hela men

Last edited:
Snälla!!! Ge UPP!!!!! Har inte det här ämnet slitits ut så det räcker??! Alltid samma personer som svarar också.. GE UPP!!!!!!!!!

Marals76 skrev:
Får du upp din moster i 300km/h ska jag sponsra ditt mckörande för resten utav ditt liv :squid

Hmm jag har kommit över rätt sjyssta grejer att turboladda en Hayabusa med också :rolleyes: Så nog ska jag skrämma upp den i 300 :D

Triggerhappy skrev:
Han sågs utanför Råsunda igår, retade upp lite snutar som väntade på att huliganerna skulle välla ut.

Om du vill se filmen så köp eller låna den !!!!
Om nån är bereda att leka med sitt eget och andras liv och du vill se det så betala eller låt bli att se den.

Det vore ju en klart snygg gest om 10 % av vinsten ifrån GR 2 gick till nån MC olycksfond eller liknande.
Rättfärdigar knappast det hela men

Solna???

Team GR...

En förvisso mindre insatt polare som lackade till under matchen och gick tidigt, påstår bestämt att GR trängde sig igenom polis spärren å eldade på bort mot solnahallen...... :crash

Har jag blivit dragen vid näsan ??? :confused:

vill GR möta mig på vägen.!!!! Förmodligen inte!!!!anser mig köra alltför illa för hans säkerhet,är ju tOm en fara för gräsbeväxta sluttningar nära den sörmländska kusten.

Marals76 skrev:
Vad fan menar ni med detta löjliga inlägg. Han säger ju själv att han är en såpass duktig förare så att köra mellan bilarna i 300km/h är en baggis

Visst, köra i 300 km/h bland opålitliga bilförare är ju en baggis.... not :fakta
Hade han i stället kört på bana så hade det ju funnits förare av samma skrot och korn som vet vad som krävs.

Man blir ju :skrämd när man såg lite av filmen på GBG-mässan. Lika :skrämd blev man när man såg hur många som stod och dregglade vid tv´n som visade den. Man blir bara :mad: när man ser sånt.

/Tar inte i filmen ens med fjärrstyrd robot... :zpy

Så nu har jag sagt mitt i detta ämne som kan pågå i evighet....

No1 skrev:
Jag tror på det bestämdaste att det kommer att bli svårt att möta GR på vägen i sommar... :eek:

No1... :crash

Ps! Sen håller jag med om att Team GR kan skänka 10% till ngn ideel förening som arbetar för att hjälpa tex ungdommar mm... Ds! :tummenupp

Men men... hur kan du veta det.. :rolleyes: ;)

Även om det är dumt och farligt att köra så är det ofrånkomligen kul att titta på filmen. :notme :D

// Mav

No1 skrev:
Jag tror på det bestämdaste att det kommer att bli svårt att möta GR på vägen i sommar... :eek:

No1... :crash

Ps! Sen håller jag med om att Team GR kan skänka 10% till ngn ideel förening som arbetar för att hjälpa tex ungdommar mm... Ds! :tummenupp

Haha du e la roli du. :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...