Vill ha tips på mobiltelefon

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Hej

Vill ha tips på en mobiltelefon som kostar runt 1500 kr.

Ska skaffa en genom mitt nya jobb och de handlar av Dustin. Vad föreslår ni??

All tips välkomnas!!

Jag köpte en samsung S5230 för ett tag sen.
Simpel mobil som funkar utmärkt.
Batteritiden är riktigt jävla bra dessutom :tummenupp

Har sett att den annonseras ut för ca 1500kr nu.

Jag köpte en samsung S5230 för ett tag sen.
Simpel mobil som funkar utmärkt.
Batteritiden är riktigt jävla bra dessutom :tummenupp

Har sett att den annonseras ut för ca 1500kr nu.

Ja den vekar vara bra och på Dustin är den på kampanj nu.
Tack för tipset.

Har provat det mesta, och det enda som håller är just SonyEricsson.
Gazza, dina argument är ju så dåliga att dom motverkar sig självt. Kom med något konkret istället :)

Lite historia: Extrajobbade i en Telia butik 2001-2003 och sålde Ericsson, Siemens, Motorola, NEC, Nokia etc. Den telefon som höll överlägset sämst var Nokia, men dom hade nåt som dom andra inte hade, utbytbara skal, ha ha ha. Fyfan va dom tjänade på det. Motorola och NEC var också skit och dom finns ju knappt kvar idag. Ericsson var ju så tråkiga att dom var tvungna att gå ihop men Sony för att överleva. Siemens var överlägsna kvalite och funktion men dom var så tyskt korrekta att ingen ville ha dom (blev väl sålt till Benq ?)

Jag börjar nytt jobb nästa vecka och kommer att få en ny tel vart annat år. och det ska kosta runt 1500 kr har dem sagt. De kommer att köpa telefonen frpn Dustin så jag ska bara välja bland deras utbud är det tänkt.

Simkortet kommer jag att få av jobbet med abonnemang.

Fler tips på just telefoner? Vilka telefoner finns idag som är kopior av Iphone?

Jag börjar nytt jobb nästa vecka och kommer att få en ny tel vart annat år. och det ska kosta runt 1500 kr har dem sagt. De kommer att köpa telefonen frpn Dustin så jag ska bara välja bland deras utbud är det tänkt.

Simkortet kommer jag att få av jobbet med abonnemang.

Fler tips på just telefoner? Vilka telefoner finns idag som är kopior av Iphone?
http://www.dustin.se/pd_5010212794.aspx

En sådan har jag. Riktigt skönt format (liten, slimmad, lätt och enkel), helt okej standardfunktioner och känns kvalitativ.

Har kört med SE i ~10år, förutom en kort period med Samsung (fifan) och har bara goda erfarenheter.

Tjöp.

Konkret?

Har provat det mesta, och det enda som håller är just SonyEricsson.
Gazza, dina argument är ju så dåliga att dom motverkar sig självt. Kom med något konkret istället :)

Lite historia: Extrajobbade i en Telia butik 2001-2003 och sålde Ericsson, Siemens, Motorola, NEC, Nokia etc. Den telefon som höll överlägset sämst var Nokia, men dom hade nåt som dom andra inte hade, utbytbara skal, ha ha ha. Fyfan va dom tjänade på det. Motorola och NEC var också skit och dom finns ju knappt kvar idag. Ericsson var ju så tråkiga att dom var tvungna att gå ihop men Sony för att överleva. Siemens var överlägsna kvalite och funktion men dom var så tyskt korrekta att ingen ville ha dom (blev väl sålt till Benq ?)
Mannen, kontret e inte så jag jobbar förstår du:confused:

Död åt Ericsson c702.

En telefonjävel med så små knappar så det fan inte går att ringa,jag slår fel nummer 4 gånger om dagen,och raderar allt möjligt.

:dasslock

Död åt Ericsson c702.

En telefonjävel med så små knappar så det fan inte går att ringa,jag slår fel nummer 4 gånger om dagen,och raderar allt möjligt.

:dasslock

Ja jag har själv aldrig vart så mycket för Ericsson eller sony ericsson....

får se hur den här samsungen är att ha....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8