Vill du ut och resa? Behöver du lite inspiration för att få tummen ur?

Har sett den ett antal gånger, riktigt najs. Skön låt också.
Har även precis sett alla avsnitt av Long Way Round och håller nu på med Long Way Down, dessa rekommenderas också även om man blir så grymt sugen på att dra en repa.... :(

Har även precis sett alla avsnitt av Long Way Round och håller nu på med Long Way Down, dessa rekommenderas också även om man blir så grymt sugen på att dra en repa.... :(

Har nyligen streckkollat båda dom, riktigt sugen blir man ju :D

Ha! Fick just denna mailad till mig idag på jobbet. Jag har sett den förut, men vart ändå förhäxad i 10 minuter.
Den är snyggt redigerad, det är svårt att slita sig.

Verkar som åtskilliga är sugna på att ge sig iväg.

Jag bjussar på ett annat inspirationsklipp. Låt inte vintern hindra er!

Mitt tips är att avsluta med "Race to Dakar" av och med Charlie Boorman, klart inspirerande den med!:yoparty

Mitt tips är att avsluta med "Race to Dakar" av och med Charlie Boorman, klart inspirerande den med!:yoparty

Tyckte äventyrsbiten i serierna avtog i takt med att man kommersialiserade sina äventyr för att mjölka ur ännu lite mer pengar. Race to Dakar är väl ok, men jag fick känslan av att Charlie ville rida (=tjäna pengar) på sitt
B-kändisskap vid sidan av McGregor....

Nja jag kan nog tycka att han blev sin egen med fortsättningen " by any means necessary" så det vet jag inte om jag vill hålla med om.

Ha! Fick just denna mailad till mig idag på jobbet. Jag har sett den förut, men vart ändå förhäxad i 10 minuter.
Den är snyggt redigerad, det är svårt att slita sig.

Verkar som åtskilliga är sugna på att ge sig iväg.

Jag bjussar på ett annat inspirationsklipp. Låt inte vintern hindra er!

Det visar ju klart att det inte är hojen som sätter gränsen, man måste ju få en 90cc Honda för servicekostnaden på en 1200GS.

Oisin Hughes plockade ner sina klipp från tuben vilket jag tyckte var tråkigt men troligtvis gjorde han det för att redigera om alltihop och för två dagar sedan så la han upp ett första, längre klipp igen.

Det verkar som att han kanske kommer lägga upp hela sin tripp jorden runt igen när han är färdig med redigeringen. Jag har själv inspirerats mycket av Oisin och jag ser fram emot fler klipp framöver. Om jag vore honom så skulle jag publicera en DVD-serie. Jag skulle handla omedelbart. Skojjig snubbe som flängt jorden runt själv. Underhållande och samtidigt väldigt tänkvärt. Hur som. 15 minuter där han berättar om vad som gjorde att han drog iväg. Håll till godo!

//J

Oisin Hughes plockade ner sina klipp från tuben vilket jag tyckte var tråkigt men troligtvis gjorde han det för att redigera om alltihop och för två dagar sedan så la han upp ett första, längre klipp igen

Riktigt bra och inspirerande!
Så sjukt mycket bättre än de jag såg av de gamla avsnitten!

Riktigt bra och inspirerande!
Så sjukt mycket bättre än de jag såg av de gamla avsnitten!

Tror att han redigerade dom tidigare klippen under tiden som han var ute och reste. Men jag håller med. Det nyupplagda klippet är KANON! Bådar gott inför framtiden. ;)

Utmärkt tråd!

Som Indienveteran fann jag detta klipp askul, samma snubbe som notrightrider postade. Det komiska var förarens ständiga förvåning om att han är i en ny värld där inget funkar så som han är van vid :D

Underbart! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...