Måste säga att ju mer jag läser i streetfighter forumet, ju gladare blir jag. För att inte prata riktigt SUGEN.
Fast med risk för att bli idiotförklarad
så har jag många frågor och tankar och vet inte vart jag ska börja.
Lättast att börja med är naturligtvis originalobjektet. Har ingen hoj att bygga ifrån idag och vet inte om det finns bättre och sämre hojar att utgå ifrån. Jag gillar verkligen gixxens bakdel, men antar att man inte måste ha en en gixx som utgångshoj för det.
Det andra "lilla" problemet jag har är (och här kommer idiotförklaringen
) jag bor i lägenhet och har inget garage, så hur i h-te ska man lösa det. Finns det mekgarage / plats att hyra till rimliga pengar eller behöver man flirta in sig hos en kompis med för mycket utrymme i sitt garage?
Har läst alla trådar i det här forumet idag och lärt mig ett och annat och även forstått hur lite jag egentligen vet. Har ju inte ens haft MC kort i mer än 3 månader och har aldrig mekat, även om jag anser mig själv vara riktigt händig. Såg fram emot att inte bara ha ett projekt för att skapa en snygg hoj, men även att lära mig om hojar, men är det någon idé att ens starta när man inte vet vad en styrkrona är
osv.
Kanske inga direkta frågor så här långt, så när som på start objekt. Kort och gått, är det någon idé att ge sig in på det här, utan eget garage, svets, fräsar, möjlighet att lacka osv?
För att avsluta min första post här i väntan på svaren (var inte för hårda
) så har jag två direkta frågor som avslutning
Vad ska jag räkna med för budget för att köpa in en hoj att utgå ifrån?
Vad ska man räkna med för budget för delar?
Fast med risk för att bli idiotförklarad

Lättast att börja med är naturligtvis originalobjektet. Har ingen hoj att bygga ifrån idag och vet inte om det finns bättre och sämre hojar att utgå ifrån. Jag gillar verkligen gixxens bakdel, men antar att man inte måste ha en en gixx som utgångshoj för det.
Det andra "lilla" problemet jag har är (och här kommer idiotförklaringen

Har läst alla trådar i det här forumet idag och lärt mig ett och annat och även forstått hur lite jag egentligen vet. Har ju inte ens haft MC kort i mer än 3 månader och har aldrig mekat, även om jag anser mig själv vara riktigt händig. Såg fram emot att inte bara ha ett projekt för att skapa en snygg hoj, men även att lära mig om hojar, men är det någon idé att ens starta när man inte vet vad en styrkrona är

Kanske inga direkta frågor så här långt, så när som på start objekt. Kort och gått, är det någon idé att ge sig in på det här, utan eget garage, svets, fräsar, möjlighet att lacka osv?
För att avsluta min första post här i väntan på svaren (var inte för hårda

Vad ska jag räkna med för budget för att köpa in en hoj att utgå ifrån?
Vad ska man räkna med för budget för delar?