vilket ställ väljer ni?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Vilket ställ väljer ni för 8000kr?

• Antal röstningar
    0

Mingves

Guest
Jag skall köpa ett skinnställ imorgon men vet inte vilket...får kosta max 8000kr

//Mats

Kolla på yamahacenter... Var där i fredags... Dom hade BRA rabatter på ställ nu. Förra årets modeller å grejer...

Hade köpt dajnäs. Fast det kanske är bara för jag har ett sådant. Fast då hade jag ju inte behövt köpa... Aja, du fattar...

Som sagt, kolla där.

hållundan skrev:
Kolla på yamahacenter... Var där i fredags... Dom hade BRA rabatter på ställ nu. Förra årets modeller å grejer...

Hade köpt dajnäs. Fast det kanske är bara för jag har ett sådant. Fast då hade jag ju inte behövt köpa... Aja, du fattar...

Som sagt, kolla där.

Hade de några svarta?

///M

Mingves skrev:
Hade de några svarta?

///M

Spykes Black Eagle utgår i år men det finns ett nytt svart delbart ställ från Spyke som heter Unika och det kostar bara 6990 Kr så du sparar en tusing som du kan åka paddan för eller vad man nu gör i Göteborg.

www.superbike.se hade utförsäljning på Spyke Blackeagle till ett väldigt lågt pris. Vet iofs inte om det finns några kvar nu men det kan vara värt att kolla kanske.

Nicke_K skrev:
Spykes Black Eagle utgår i år men det finns ett nytt svart delbart ställ från Spyke som heter Unika och det kostar bara 6990 Kr så du sparar en tusing som du kan åka paddan för eller vad man nu gör i Göteborg.
Bara för min hoj e grön skall du inte vara tyken ;)

Ett spyke vortex passar fint till din hoj i svart/silver.

Kostar 7´ med frakt och läderbalsam hos mcdelen.com

Varför lyssnar ingen?

//jaG

Mingves skrev:
Bara för min hoj e grön skall du inte vara tyken ;)

Har ett knallrött Arlen Ness som jag köpte billigt på flyttrean på friggargatan.
Helt ok. Körde med det idag för första gången.
Fick det för 5500:-

Det var det som satt bäst på mig. Mycket stretch på benen.
Vette fan vad det e för modell.

Mingves har ingen egen vilja? :rolleyes:

Åk och testa vilket som sitter bäst på dig. Köp det snyggaste som är bekvämt.. ;)

Alpinestars gör snyggast ställ :yoparty

Du skulle varit på Ahlqvists idag, 25% på ett gäng arlen ness, 5250:- efter rabatt tycker jag är ett sjukt bra pris.

Jag var helt inställd på att jag TZ-1 men gjorde misstaget att prova ett Dainese T-Age. Dyrare men det satt så mycket skönare, så det vara bara att betala och se glad ut.

Plåtniklas skrev:
Mingves har ingen egen vilja? :rolleyes:

Åk och testa vilket som sitter bäst på dig. Köp det snyggaste som är bekvämt.. ;)

Klart som fan att jag har egen vilja men varför göra misstag när andra kan göra dem åt en:)

///M

Jag har ett Spyke Black Eagle o tycker det är kalas. Köpte det samtidigt som hojen hos superbike så jag minns inte exakt vad det kostade. Har hört på en del håll att Spyke-ställ har en tendens att gå upp i sömmarna när man klotar men enligt min erfarenhet så är det inte så.... :huvet Jag som är posör köpte ju det mest för att det matchar hojen men också för att det är tvådelat = smidigt när man ska ner på stan.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien