vilken supermotard ska man köpa?

OllZoR

Ny medlem
Gick med
31 May 2006
Hoj
nsr
hej som ni ser så undrar jag vad för sm man ska köpa alltså en cross med sm fälgar och sen ska den vara/kunna bli lv reggad med 125 cc.

vill inte ha nån crap utan upside down eller äldre än 00 och ska ha minst
20-25 hk urpluggad

och det skulle va najs med 4-t men oftast har ju den för lite power men vad finnst det för effekt system mm till dem?

så va finns det för något att vlja mellan?
funtar på en ktm exc 125 med sm kit..

Well, ska det vara över 20 hk kan du ju skrota 4-t direkt om du inte vill fixa en massa...

Sen beror ju valet på hur mycket du är redo at betala.

Loy skrev:
2508193 Well, ska det vara över 20 hk kan du ju skrota 4-t direkt om du inte vill fixa en massa...

Sen beror ju valet på hur mycket du är redo at betala.

Precis, finns mååånga fina motarder, bara ekonomin som begränsar i princip :tummenupp

Teddy_90 skrev:
2508207 Precis, finns mååånga fina motarder, bara ekonomin som begränsar i princip :tummenupp

Men trådskaparen satte ju ut några gränser så till honom finns det väll bara Husqvarna Wr, KTM EXC, TM och GG kvar.

Bärgren skrev:
2508217 Men trådskaparen satte ju ut några gränser så till honom finns det väll bara Husqvarna Wr, KTM EXC, TM och GG kvar.

Nja, glöm inte Honda HM 125 :tomten
Sen kan man ju t.ex. regga en annan cross och motardkitta. Möjligheter finns om man bara har vilja, tid och en jävla massa pengar :hihi

Teddy_90 skrev:
2508300 Nja, glöm inte Honda HM 125 :tomten
Sen kan man ju t.ex. regga en annan cross och motardkitta. Möjligheter finns om man bara har vilja, tid och en jävla massa pengar :hihi

Och har man vilja, tid och en jävla massa pengar så är det lite överflödigt att fråga här då det inte är milsvida skillnader mellan hojarna.

OllZoR skrev:
2508167 hej som ni ser så undrar jag vad för sm man ska köpa alltså en cross med sm fälgar och sen ska den vara/kunna bli lv reggad med 125 cc.

20-25 hk urpluggad

och det skulle va najs med 4-t men oftast har ju den för lite power men vad finnst det för effekt system mm till dem?

Hej :hej :) (läs sign)

Bärgren skrev:
2508318 Och har man vilja, tid och en jävla massa pengar så är det lite överflödigt att fråga här då det inte är milsvida skillnader mellan hojarna.

Sant, dessutom är det nog inte så troligt att ha är stenrik, ville bara påpeka möjligheterna :)

tack för alla svaren nu ska jag bara leta runt lite och så är jag snart också en medlem i sm crew:D:D

btw blir typ en exc eller husqvarna e rädd för att man inte ska få delar till tm:n och gasgas kostar rätt mycket och jag pallar inte ha hoj för 50k som man bara ska ha i 1 år..

ännu en btw: inge som vill köpa en nsr ? med sf kit och alla orginal kåpor? med jolly moto rör mm.....

OllZoR skrev:
2510958 tack för alla svaren nu ska jag bara leta runt lite och så är jag snart också en medlem i sm crew:D:D

btw blir typ en exc eller husqvarna e rädd för att man inte ska få delar till tm:n och gasgas kostar rätt mycket och jag pallar inte ha hoj för 50k som man bara ska ha i 1 år..

ännu en btw: inge som vill köpa en nsr ? med sf kit och alla orginal kåpor? med jolly moto rör mm.....
Gas Gas är nog inga större problem att få delar till. Det rullar en hel del i endurospåret.

OllZoR skrev:
2508167 hej som ni ser så undrar jag vad för sm man ska köpa alltså en cross med sm fälgar och sen ska den vara/kunna bli lv reggad med 125 cc.

20-25 hk urpluggad

KOlla på denn här :tummenupp

Black dream.jpg

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...