Vilken storlek på sporthoj.com tröjan?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Hade tänkt beställa mig en sporthoj.com tröja men är lite osäker på vilken storlek jag ska ta.

Jag är väl storlek L/XL för det mesta men räcker XL till om jag vill ha tröjan utanpå skinnstället ibland?

Ni som beställt tröjor kan säkert svara...

Jag har Large på min sporthoj.com tröja.... och jag har tvättat den flera gånger, den sitter rätt slimmad, bara lite på överarmarna som fladdrar, men det är inte farligt.

Jag är 183cm lång och väger ca 75 kg. har storlek 50 på mitt raceställ...

Jag är 186cm lång, och har en xl tycker den endå är lite kort i ärmarna :( som vanligt när ja ska köpa kläder sitter som en sopsäck om ja ska ha en som passar min arm längd =)

Men nu kan det ju vara så att det skiljer på märkena på tröjjorna som kommer denna gång, & då skiljer det säkert på storlekarna oxå. Dom sista SH tröjorna kanske var av märket "Fred Perry" & dessa som kommer nu är av märket "Hugo Boss"

Vi kan väl höra med Swedie om han vet vad det blir för "märke" på tröjorna som kommer

Mattiaz skrev:

Jag är 183cm lång och väger ca 75 kg. har storlek 50 på mitt raceställ...

Härmapa. :D

Gott, då vet jag vilken storlek jag ska ta på tröjan i alla fall. :D

fan, jag har bara beställt tshirt än sålänge.....e ja gay då eller???

har ju för fan INGEN HOJ.......gay är va det är....

R1 Uffe skrev:
Men nu kan det ju vara så att det skiljer på märkena på tröjjorna som kommer denna gång, & då skiljer det säkert på storlekarna oxå. Dom sista SH tröjorna kanske var av märket "Fred Perry" & dessa som kommer nu är av märket "Hugo Boss"

Vi kan väl höra med Swedie om han vet vad det blir för "märke" på tröjorna som kommer

Vad är det för "märke" på dom senaste SH tröjjorna, tänkte mest om man skulle fara runt & leta om dom finns så man kan prova rätt storlek ifall det blir de "märket"

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”