Vilken smärta gör mest ont?

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Jag har slagit på mig alla sätt och vis: fått pungsparkar, brutit ben, näsan tilltryckt, skurit mig, huggt mig, blivit smiskad, nypt, ramlat på rygg, på mage och tusen nålar. Men varför gör det så /"#/(!")(!)()!)!)!!!!! ont när hjärtat får sig en törn av en flicka? :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag har slagit på mig alla sätt och vis: fått pungsparkar, brutit ben, näsan tilltryckt, skurit mig, huggt mig, blivit smiskad, nypt, ramlat på rygg, på mage och tusen nålar. Men varför gör det så /"#/(!")(!)()!)!)!!!!! ont när hjärtat får sig en törn av en flicka? :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

för att du vet att pungsparkar, brutna ben, tilltryckan näsor, skärsår, huggsår, röda stjärtar, ont i ryggen och ont i magen alltid går över men du inbillar dig att ett brustet hjärta aldrig läker. men du har så jävla fel, imorrn är det lördag och då är det bara att bevisa motsatsen för dig själv. lycka till.

om du nu är dumpad eller va det nu är så är det inget att ha ändå, tjejjen ville inte ha dig och det va lika bra att du fick reda på det så fort som möjligt

edit: pungsparkar gör mest ont.

:fyllisar

Last edited:
för att du vet att pungsparkar, brutna ben, tilltryckan näsor, skärsår, huggsår, röda stjärtar, ont i ryggen och ont i magen alltid går över men du inbillar dig att ett brustet hjärta aldrig läker. men du har så jävla fel, imorrn är det lördag och då är det bara att bevisa motsatsen för dig själv. lycka till.

om du nu är dumpad eller va det nu är så är det inget att ha ändå, tjejjen ville inte ha dig och det va lika bra att du fick reda på det så fort som möjligt

edit: pungsparkar gör mest ont.

:fyllisar

Du har helt rätt, men det gör ont ändå. Och man kör fan hoj som en potta skit när man är ledsen. :va Imorgon på lördag tänkte jag städa. Aldrig funkat att dränka sig med andra flickor för nån man vill ha :P

Föreställ er detta:

Papercut på ollonet.

det är nog den värsta smärtan

Du har helt rätt, men det gör ont ändå. Och man kör fan hoj som en potta skit när man är ledsen. :va Imorgon på lördag tänkte jag städa. Aldrig funkat att dränka sig med andra flickor för nån man vill ha :P

ok, jag vet precis hur du känner... mitt tips till dig är att lura dig själv att hon är en ***** ända tills du tror på dig själv.

eller så kan du ta ett snack med henne imorrn iochmed att du skrev inlägget runt midnatt.

om det inte går bra kan du alltid inbilla dig själv att hon är en *****

ok, jag vet precis hur du känner... mitt tips till dig är att lura dig själv att hon är en ***** ända tills du tror på dig själv.

eller så kan du ta ett snack med henne imorrn iochmed att du skrev inlägget runt midnatt.

om det inte går bra kan du alltid inbilla dig själv att hon är en *****

Eller så plockar man bara bort allting som har med henne att göra, mobilnr etc etc etc. In denial brukar funka ganska bra.

Föreställ er detta:

Papercut på ollonet.

det är nog den värsta smärtan

:gnissla Sved lite

Last edited:
Eller så plockar man bara bort allting som har med henne att göra, mobilnr etc etc etc. In denial brukar funka ganska bra.

duktig pojke!

nu är det bara att ut hitta nått snyggare och bättre!

/dr phil
(brukar inte såna här trådar bli runt 4 sidor långa?)

Finns väl inga genvägar i dessa fall. Det TAR tid, och det blir inte bättre av att pöka med andra tjejer som vissa vill hävda. Snarare tvärtom.

brutna ben gör ondast enligt mig iallafall .

Slå sig på tummnagelen med slägga vilket jag lyckades med förra veckan gör också rätt ont.tummnaglen sprack inte utan att det blev en stor blodblåsa på hela insidan av tummen istället som sprack för ca 2 dagar sen , och det gjorde ont också.

Finns väl inga genvägar i dessa fall. Det TAR tid, och det blir inte bättre av att pöka med andra tjejer som vissa vill hävda. Snarare tvärtom.

Väldigt sant, borra andra tjejer funkar inte alls, känns totalt meningslöst. Denial funkar kasst, bäst funkar nog bara att ta det som en man att hon inte ville. Tyvärr är det så grabbar.:huvet

Vigsmärta! Att försöka nå sina fötter och man har hjäp av någon som trycker fram ryggen.

Huvet i en skåplucka, tvätta öppna sår med borste.

Vigsmärta! Att försöka nå sina fötter och man har hjäp av någon som trycker fram ryggen.

Huvet i en skåplucka, tvätta öppna sår med borste.

Det där är INGET gentemot att sparka i tån i en tröskel när man är trött och fryser :gnissla

Spontan pneumothorax (prova känslan av en roterande kniv i ryggen 2 veckor i sträck) och att sätta fingret mellan en backande 3.5-tons truck och en framåtrullande godskärra på 1,5 ton smäller ungefär lika högt...

Båda fixar raskt den där underbara smärtan som förvandlar magen till roterande glödhet lava och omvärlden till ett gråsvart töcken med ljusblixtar i...
;)

/Danne

När sjuksyster tar den råaste Scotch-Brite jag sett och ska rengöra ett sår på armbågen som var djupt in till benet. Innan plockade hon stenar med en pincett och fick med sig diverse köttslamsor.
Sedan säger hon under Scotch-Britetvättningen (grova sidan självklart): Säg till när det gör ont.
Hur fan skulle jag kunna göra det när jag inte fick fram ett ord av smärta.. Fy fan!

Last edited:
Bryta nacken är ganska obehagligt:näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey