Video Vilken smäll!

ohhh helvetet är det så man tar flygkurser nu för tiden?

Var tur han körde in i bilen, istället för en familj som varit ute och promenixat..han ser ut att ha klarat sig ändå, men man kan gå på chock/adrenalin också med trasig kropp.

Antar att han låste sig med blicken mot ev hinder, det blir ju lätt så att man hamnar där man tittar.

En djävla knepig smäll i vilket fall som helst

Hoppas han klarade sig bra iallafall.

Den röda audin som kommer efter verkar vara komma väldigt fort med kan dom ha tävlat med varandra?

Alltså ju mer jag tittar på klippet ju mindre förstår jag hur denna olycka gick till. Är det första gången gossen sitter på en cykel eller vad håller han på med?

Det ser faktiskt jävligt skumt ut... Men vad vet vi, kan ju vara första gången han sitter på hoj...

Det har ju hänt att man har kommit för fort in i en kurva och kommit in i fel körfält ett par gånger. Men jag har haft turen att inte ha mött något. Nu hade ju iofs denna killen en jävla tur ändå verkar det som. Han kom in för fort och touchar in i något precis innan smällen vilket gör det ännu svårare att undvika bilen.

Last edited:
Tycker det ser ut som att han nuddar trottoaren precis i slutet och hojen byter riktning in i bilen.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026