Vilken bana?

PerWe

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
Hojlös, vad ska man ha nu? om man ska ha ngt igen?
Efter 2 års uppehåll från banåka med endast motocross till hjälp att hålla suget i schack gick det inte längre, så häromveckan köptes en Banhoj in som skall förgylla 2019 :)

Tänkte kickstarta säsongen tidigt på våren med några bandagar på ngn av banorna ute i Europa och är lite nyfiken på vad andra som testat lite olika banor har att säga om de olika banorna, ngn som är speciellt trevlig eller tvärtom kanske borde undvikas etc, etc,

Än så länge hittar jag inte så många arrangemang för 2019 så det finns lite tid att välja.

Efter 2 års uppehåll från banåka med endast motocross till hjälp att hålla suget i schack gick det inte längre, så häromveckan köptes en Banhoj in som skall förgylla 2019 :)

Tänkte kickstarta säsongen tidigt på våren med några bandagar på ngn av banorna ute i Europa och är lite nyfiken på vad andra som testat lite olika banor har att säga om de olika banorna, ngn som är speciellt trevlig eller tvärtom kanske borde undvikas etc, etc,

Än så länge hittar jag inte så många arrangemang för 2019 så det finns lite tid att välja.

Inte åka till Portimao i November i år då?

Jag har bara varit på Slovakia Ring och Brno, båda är fina.
Brno var lite roligare tyckte jag.

På Slovakia Ring bodde vi på Hotel Ring som ligger direkt utanför banan, gångavstånd.
I Brno bodde vi på Pension Chihelma några kilometer bort, det fanns andra skitfina ställen mellan oss och banan såg jag när vi var där.

I april brukar det vara körning på Most, Brno och Slovakia Ring. Alla på köravstånd. Vill du åka tidigare är det Spanien som gäller, frakta hojen och flyg ner eller hyr hoj på plats.

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...