Vilka ska till Sachsenring (Moto GP)

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Är det några härifrån som ska ner till Moto GP:t i Sachsenring.
Jag o Summerbar drar ner på torsdan tänkte vi! :banana
Nån som testat campingen utanför banan?

Ska ner till em tävlingen i most helgen innan sen blir det nog sachsenring. Campingen utanför är helt ok, det brukar vara bra drag, kanske inte riktigt lika bra som på Assen.

Vi bodde på campingen vid banan förra året... Ett redigt sjöslag.. Massa fulla tüskar som lekte runt i leran (de regna som fan första natten).

Campingen lutar som satan, så de kan va knepigt att ta sig där ifrån om de e blött...
Men annars e de skoj som fan :tummenupp

Å en rackarns massa party :yoparty :fyllisar

yates skrev:
2253624 Är det några härifrån som ska ner till Moto GP:t i Sachsenring.

Låter kanon. Ska man boka plats på campingen innan, eller är de bara o knalla in?

Ja har för mig att man bokade plats innan, sen fick man nåt jäkla armband att ha på sig när man sprang runt där så att dom såg att man hörde hemma där.

Men de kan va lite halvknepigt att hitta plats om man kommer dit sent, folk har ju me sig gigantiska partytält osv som tar upp halva campingen...

yates skrev:
2256220 Låter kanon. Ska man boka plats på campingen innan, eller är de bara o knalla in?

Wirre skrev:
2256229 Ja har för mig att man bokade plats innan, sen fick man nåt jäkla armband att ha på sig när man sprang runt där så att dom såg att man hörde hemma där.

Men de kan va lite halvknepigt att hitta plats om man kommer dit sent, folk har ju me sig gigantiska partytält osv som tar upp halva campingen...

Har du nån aning vart man vänder sig för o boka plats? Skönt o ha allt klart innan man åker!!

De va inte ja som fixade me bokningen, men ja hjar för mig att de fanns såna uppgifter på motogp.com.
Så kika in på den sidan så löser de sig nog :tummenupp

yates skrev:
2256571 Har du nån aning vart man vänder sig för o boka plats? Skönt o ha allt klart innan man åker!!

MotoGP Sachsenring 16 juli

Har planerat att åka ner på fredagen och det är alltid kul om man kan samköra sista biten. Tänkte ta båten från Trelleborg-Rostock så jag är ner till Sachsenring på fredag em.
/Benke 070-591 07 64 Örebro
yates skrev:
2253624 Är det några härifrån som ska ner till Moto GP:t i Sachsenring.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey