Vilka ska se Iron Maiden i november?

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
www.ironmaiden.com

November 2006
Thu 9 - Denmark, Aalborg Gigantium
Fri 10 - Denmark, Copenhagen Valby
Sun 12 - Finland, Tampere Icehall
Tue 14 - Finland, Helsinki Hartwall arena
Wed 15 - Finland, Helsinki Hartwall arena
Fri 17 - Sweden, Stockholm Globen
Sat 18 - Sweden, Stockholm Globen
Mon 20 - Sweden, Gothenburg Scandinavium

Tue 21 - Norway, Oslo Valhalla
Thu 23 - Norway, Bergen Vestlandshallen

Bästa tråden i år!!! Ja höll på att missa det. Jag ska ditt, får se hur många polare som ska med.

Sist jag såg dem var i Scandinavium -04, eller om det var -03. Värdelöst var det i alla fall, och jag tänker inte lägga pengar på att se dem igen.

Alm skrev:
Jag TÄNKER inte missa det. :4skrika

Ställ klockan på 9:00 på månda då de då dom släps. Min står på 8:30. :tomten

McB skrev:
Sist jag såg dem var i Scandinavium -04, eller om det var -03. Värdelöst var det i alla fall, och jag tänker inte lägga pengar på att se dem igen.

Vad va så värdelöst? Har för mig att alla sa att de va ett jävla ös.

prulle skrev:
Vad va så värdelöst? Har för mig att alla sa att de va ett jävla ös.

Det var ingen sevärd spelning helt enkelt. Jag har alltid gillat Iron Maiden och länge drömt om att se dem live, men när tillfället väl gavs blev jag väldigt besviken. Jag hade väl för stora förhoppningar efter för många sena kvällar med liveversionen av Fear of the dark på hög volym...

McB skrev:
Det var ingen sevärd spelning helt enkelt. Jag har alltid gillat Iron Maiden och länge drömt om att se dem live, men när tillfället väl gavs blev jag väldigt besviken. Jag hade väl för stora förhoppningar efter för många sena kvällar med liveversionen av Fear of the dark på hög volym...

Ja den har man ju sett och den lämnar ingen besviken.. Jaja jag ska ditt i alla fall skulle aldrig förlåta mig annars.

prulle skrev:
Ja den har man ju sett och den lämnar ingen besviken.. Jaja jag ska ditt i alla fall skulle aldrig förlåta mig annars.

Givetvis ska du gå dit om du vill se dem. Bara dumt att överge sina egna drömmar på andras preferenser.

McB skrev:
Givetvis ska du gå dit om du vill se dem. Bara dumt att överge sina egna drömmar på andras preferenser.

Yterst.

Men jag undrar fortfarande vad var felet? Saknar dom energie? De såg inte ut så på rio konseren direkt. Va ljuset kast? Ljuset? För mkt folk?

Vad hade du för plats långt fram?

Föresten någo här som vet vilken sektion som är närmast scenen?

Var på Ullevi förra året :rock
Jag ska definitivt se dom igen, fy f*n vilken spelning, sen att dom inte spela favoritlåtarna direkt gjorde ingenting!
MÅSTE få höra "Fear Of The Dark" live!

Steve-O skrev:
Var på Ullevi förra året :rock
Jag ska definitivt se dom igen, fy f*n vilken spelning, sen att dom inte spela favoritlåtarna direkt gjorde ingenting!
MÅSTE få höra "Fear Of The Dark" live!

Ja det är ju typ halva anleningen till att se dom nej men nästan grymt skön i alla fall.

prulle skrev:
Men jag undrar fortfarande vad var felet? Saknar dom energie? De såg inte ut så på rio konseren direkt. Va ljuset kast? Ljuset? För mkt folk?

Jag kan faktiskt inte sätta fingret på någon specifik punkt. Kanske att de spelade förhållandevis lite av det gamla materialet, vilket jag hade hoppats på. Jag tycker inte att deras nya material är lika starkt som det gamla.

Värdelöst var väl att ta i kanske, när jag skrev mitt första inlägg, men mina förväntningar införlivades ej. Det var fortfarande en spelning jag inte vill ha osedd, så att säga.

McB skrev:
Jag kan faktiskt inte sätta fingret på någon specifik punkt. Kanske att de spelade förhållandevis lite av det gamla materialet, vilket jag hade hoppats på. Jag tycker inte att deras nya material är lika starkt som det gamla.

Värdelöst var väl att ta i kanske, när jag skrev mitt första inlägg, men mina förväntningar införlivades ej. Det var fortfarande en spelning jag inte vill ha osedd, så att säga.

Jah okej då förstår jag. Ja ja gillar oxå mkt av det gammla. Brave new world albumet va iof jävligt bra.

Jag ska lätt köpa ett par biljetter!!! :yoparty :yoparty

Fredde Meck skrev:
Faakkk! Släpps plåtarna nu på måndag? Har lust att skolka från jobbet.

Släpps kl 9 så ta sov morgon. :tomten dom bästa biljeterna lär va slut på 20 min.
globen skrev:
Iron Maiden
Biljettsläpp kl 09:00 den 27 februari 2006. Onumrerad ståplats på parkett. Max 10 biljetter/kund.

Så alla kommer försöka trycka sig framåt? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...