mr_rockster
www.jsfoto.com
Jag funderar på att åka dit på lördagen och dricka lite grogg och bo på hotell på natten, någon mer härifrån som ska dit?
- Johan
- Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är navigatör i PANZER PICKIZENCoRuS skrev:2222624Räkna med mig kompis.
Jag kommer inte dricka grogg...så mycket, men lite pilsner vid brasan blir det nog.
Har beslutat oss (jag å brollan) för att faktiskt tälta då "Supermoto" har fixat bra väder från RUSTA.
Ser du en grön "PANZER PICKIZ" så är vi där.
/![]()
Willkommen bei unsJockwell skrev:2222598Jag ska ner dit och hjälpa till vid tävlingen. Bor då på ett motell som heter Sanna-Kroa. Där är det inte dyrt att bo om man är 2-3st, rummen kostar då 550-600kr/natt. Samt så är det bara någon kilometer från banan så att man kan gå mellan ställena efter en grogg eller två.![]()
Supermoto skrev:2222702
Ang. vädret så frågade jag tjejen på Rusta om garanti... då tog hon sig för huvet och sprang skrikandes därifrån![]()
vad går du för väg dåSupermoto skrev:2222702Willkommen bei uns
Tänk på att inte gå fågelvägen till Sannakroa för då får ni knalla över flygplatsens landningsbana![]()
iofs passerar ni då mina kamrater på fallskärmsklubben oxå och då är risken stor att ni fastnar där och tar ett par tre liter grogg till![]()
![]()
Ang. vädret så frågade jag tjejen på Rusta om garanti... då tog hon sig för huvet och sprang skrikandes därifrån![]()
Supermoto skrev:2222702
Nu blev man mer lockad av att ta genvägen...Supermoto skrev:2222702Willkommen bei uns
Tänk på att inte gå fågelvägen till Sannakroa för då får ni knalla över flygplatsens landningsbana![]()
iofs passerar ni då mina kamrater på fallskärmsklubben oxå och då är risken stor att ni fastnar där och tar ett par tre liter grogg till![]()
....
tror vi bor där också... dock blir det ingen sprit för min del, kanske en eller två öl dock.Jockwell skrev:2222598Jag ska ner dit och hjälpa till vid tävlingen. Bor då på ett motell som heter Sanna-Kroa. Där är det inte dyrt att bo om man är 2-3st, rummen kostar då 550-600kr/natt. Samt så är det bara någon kilometer från banan så att man kan gå mellan ställena efter en grogg eller två.![]()
Vad trevligt att fler kommer att bo där!liljekvist skrev:2224371tror vi bor där också... dock blir det ingen sprit för min del, kanske en eller två öl dock.
He he depån kommer att vara full av fullt folk. Även full av tomt folk.Jockwell skrev:2224386Vad trevligt att fler kommer att bo där!![]()
Troligast så är det någon enstaka öl som lär slinka ner, ska i alla fall inte köpa med mig sprit. Vill ju orka vara igång hela dagar också...
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |